Van Schönenberg-Kübelberg naar Kindsbach, 20 km

Duitsland, Kindsbach

"Just another day at the office" zou ik vroeger gezegd hebben. Eigenlijk een gewone wandeldag met niets bijzonders. Nou ja, het was vandaag totaal vlak en dat 20 km lang 😄😄. Ook weer eens lekker. Warm was het wel maar daar zijn we inmiddels redelijk aan gewend. De plek waar we geslapen hebben was wel bijzonder, althans de vrouw van 71 die het noodgedwongen alleen moest runnen omdat haar man op sterven lag 2 kamers naast die van ons. Omdat de deur open moest blijven kregen we daar toch wat van mee. Toch vond ze het prachtig wat wij aan het doen waren en ze bleef maar leuke vragen stellen en toen we afscheid namen van haar zei ze dat ze graag zulke vriendelijke gasten zoals wij wilde hebben 😄😄.
Over het wandelen dus niet veel te vertellen, gewoon weer 20 km dichter bij Rome, ook niet veel foto's gemaakt. Onze gids , pocket earth , blijft ons verbazen met de kleinste paadjes die hij ons laat lopen. Vandaag zijn we daar vanaf geweken en dat ging ook prima. We lopen nauwelijks langs een drukke weg, hooguit 500 meter om wat te overbruggen.
We zitten nu in Kindsbach, een voorstadje nou voordorpje van Kaiserslautern. Bij voetballiefhebbers erg bekend, een roemruchte club komt er vandaan, alleen spelen ze nu niet meer op het hoogste nivo. Ook zitten we hemelsbreed maar een paar km van Airforce basis Rammstein, een zeer druk militair vliegveld waar voortdurend vrachtvliegtuigen landen en opstijgen. Gelukkig horen we er vrijwel niets van 😄. Morgen een zware dag, 22 km door het pfälzer wald , een enorm bosgebied waar het flink klimmen en dalen is. Overmorgen lopen we er nog steeds doorheen .......
Omdat we beide nog steeds wat pijntjes hebben vandaag voor de verandering maar weer eens vroeg naar bed. Geen disco vanavond want de voeten doen zo zeer 😜😂😂

Een makkelijke dag mag!😄 Dat bos lijkt me juist prettig, morgen wordt het hier heet >30 gr.😅 Veel plezier!

Frank 2017-07-18 22:02:38

Wat een prachtig uitzicht ! ik kijk tegenwoordig uit op schaapjes, ze hebben de koeien weggehaald.

Annelies 2017-07-18 23:50:13

Wat jammer dat de disco niet is doorgegaan Ik had jullie wel willen zien swingen op bergschoenen. Wij krijgen morgen een tropische dag met aan het einde van de dag 🌧⚡️🌩 Alle alarmbellen staan hier op code🔴📢 Zal allemaal wel weer meevallen. Jullie morgen een goede wandeldag

Ellen 2017-07-19 21:11:22

Wat een geweldige app Pocket Earth, is die ook voor fietspaden? We zijn jullie gisteren voorbij gereden op weg naar Italie. Ik heb wel een paar keer mijn bewondering uitgesproken voor de geweldige afstand die jullie al hebben afgelegd!!! Applaus!!