Van Gorinchem naar Heusden 26 km

Nederland, Heusden

De derde dag is meestal de zwaarste bij de wandelvierdaagse heb ik wel eens gelezen.
Of dat bij een wandeltocht van 100 dagen ook zo is weet ik niet maar zwaar was het wel vandaag ...
Vanuit Gorinchem ging het veer naar Woudrichem pas om 1215 uur zodat we een andere route moesten nemen. En die bleek een stuk langer, maar wel erg mooi , dat dan weer wel :-)
Bij Herwijnen de pont naar Brakel over de waal, vervolgens door naar Aalst voor de pont naar Veen. En bij Wijk en Aalburg een brug over de Maas om uiteindelijk in Heusden terecht te komen. En dan geven al onze apps aan dat we tussen de 26 en 28 km hebben gelopen.
Vandaag was niet alleen de afstand een opgave maar vooral de hitte !! Bijna nergens schaduw en vrijwel alles dicht op zondag .... Gelukkig vonden we toch een terras dat open was en het kostte ons moeite om weer te vertrekken :-)))
Afijn al met al blijkt toch wel vandaag hoe mooi Nederland eigenlijk is, wijdse gezichten in het Rivierenland , we hebben daar toch ook erg van kunnen genieten. Nu de spieren en pijntjes verzorgen, morgen wacht ons gelukkig een korte dag, maar 20 km naar Oisterwijk

Geweldig!! Wat goed dat jullie dat terrasje hebben kunnen verlaten...ik was dus gebleven!!! Lekker uitrusten nu en morgen weer op pad!!

Joyce King 2017-06-18 20:59:06

Petje af, moest echt aan jullie denken vandaag en vroeg me af of jullie wel meer dan 5 km zouden opschieten vanwege die knallende hitte pfff !!!

Annelies 2017-06-18 23:08:39

πŸŽˆπŸ°πŸŽ‰πŸŽˆπŸ°πŸŽˆπŸŽ‰πŸ°πŸŽ‰πŸ°πŸŽˆπŸŽ‰πŸ°πŸŽ‰πŸ°πŸŽˆπŸŽ‰πŸ°πŸŽˆπŸŽ‰ Dit wordt een topdag( ondanks de hitte) lekker op een terras met 🍰🍰🍰🍰🍰🍰🍰🍰🍰🍰🍰🍰🍰🍰🍰🍰🍰🍰🍰🍰🍰🍰🍰🍰 Succes vandaag!πŸ‘£πŸ‘£πŸ‘£πŸ‘£πŸ‘£πŸ‘£πŸ‘£πŸ‘£πŸ‘£πŸ‘£πŸ‘£πŸ‘£πŸ‘£πŸ‘£πŸ‘£πŸ‘£