Van Cabauw naar Gorinchem - 23 km

Nederland, Gorinchem

Na een geweldig ontbijt zijn we op pad gegaan met Ellen richting de pont van Schoonhoven. De dag begint wat bewolkt, maar er is minder wind dan gisteren en de gevoelstemperatuur is gelijk aangenaam. Als we aankomen bij de pont staat Frank ons al op te wachten. Bij Cafetaria en Brasserie De Veerpoort drinken we nog gezellig een kopje koffie. Daarna nemen we, uitgezwaaid door Ellen en Frank, de pont over de Lek en gaan we op weg naar Gorinchem. Aanvankelijk lopen we op het fietspad langs de provinciale weg, maar al gauw nemen we bij Nieuwpoort een pad door de velden naar Goudriaan. Inmiddels breekt de bewolking en laat de zon zich aarzelend zien. Dat is dan ook wel te merken aan de temperatuur. In Goudriaan op een terrasje dan ook een verdiend frisje gedronken en via de Postkade verder. Onderweg naar Schelluinen kwamen we, tot groot genoegen van Hans een zaak tegen waar ambachtelijk ijs werd verkocht. En ik moet zeggen: het ijs was heerlijk!
Vlak voor Gorinchem nog een rustpunt met een frisje en daarna een, in de zon, toch wel lange weg Gorinchem in. Hier hebben we een B&B in een tuinhuis van een leuke villa aan het water midden in het centrum. Jullie begrijpen, dat we het erg naar ons zin hebben.
Vanavond lekker op tijd naar bed en dan spreken we elkaar morgen weer!

Fijn om te lezen dat jullie zo aan het genieten zijn :)

Femke 2017-06-17 20:27:17

Geniet er van! #stiekemjalours

Ruud 2017-06-17 21:07:21

:-} Enjoy!

Frank 2017-06-17 21:13:44

Leuk om zo op de hoogte te blijven. Mooie foto's!! Veel wandel plezier! Liefs van jullie trotse zus!!