Van Bree naar Sittard - 27 km

Nederland, Sittard

De overnachting in de tipitent was geweldig. We hebben goed geslapen in een bijzondere omgeving en de verzorging door onze gastheer en -vrouw was buitengewoon. Met twee mooie tekeningen van beide kinderen zijn we rond half negen weer op pad gegaan. Het was licht bewolkt, met een redelijke wind en een temperatuur van rond de 20 graden was het perfect wandelweer. Na ruim een uur toch weer zin in koffie ........ en dat is een heel avontuur in België. Alle horeca gesloten. Dus op naar het volgende dorp. Ook hier niets te vinden. Inmiddels was het lunchtijd en gelukkig toch een frituur gevonden. Overigens wel een lekker broodje gezond (maat olifant dat ook). De koperen ploert doet ondertussen ook zijn werk en dat merken we. Voorbij Rotem nemen we het voetveer over de Maas en zo zetten we weer voet aan wal op Nederlandse bodem ( het beloofde land volgens de veerman ๐Ÿ˜„). Op naar Sittard (lijn 34 en 35 naar Sittard maar voorbij laten rijden ๐Ÿ˜‚). De koffie waar we 's morgens zo'n zin in hadden, hebben we rond 14:30 uur vlak voor het plaatsje Born genuttigd. In Sittard hebben we eerst wat gegeten, want we konden pas om 18:30 uur in ons appartement. In dit appartement midden in het centrum van Sittard blijven we twee nachten. Morgen hebben we een welverdiende rustdag ๐Ÿ˜›.

Heel leuk om jullie verrichtingen zo te volgen. Zo'n bus voorbij zien rijden en niet zwichten ... karakter hoor!๐Ÿ˜“ Vrije dag extra verdiend als je het mij vraagt!

Annelies 2017-06-23 22:32:40

Rust lekker uit morgen! Enne .. handige aankoop: thermisflesje (stelletje koffieverslaafden ๐Ÿ˜„. Maar ook een beetje de schuld van je voornalige werkgever, Richard, die verslaving, โ˜บ๏ธ

Ruud 2017-06-23 23:38:38

Goed gedaan mannen. Nu op de plaats rust๐Ÿ˜‰! Goed uitgemikt met verwachte regen...

Frank 2017-06-24 09:36:46

Fijn weer terug in NL :P Lekker uitrusten vandaag!!