Oban naar Strontian 90 km dag 10

Verenigd Koninkrijk, Strontian

Het had nogal wat voeten in aarde voordat we vanmorgen eindelijk uit Oban vertrokken. Gisterenavond en deze ochtend was het wederom feest met de midges. Nu is er een spray die helpt maar niet te koop in ons land. Voor die paar gekken die op een camping in Schotland gaan staan schaf je dat spul niet aan. Watsina zou Watsina niet zijn of ze zou en moest dat spul hebben. Na winkel drie was het zover. Je wilt niet de hele avond met zo'n schepnet op je hoofd rondlopen. En we zijn het ook niet gewend. Neem je een slok drinken of je neemt een pinda en je vergeet dat net omhoog te doen heb je dat halve net in je mond.
Watsina had slecht geslapen want de buurman nam zijn vrij nogal stevig. " I am comming " had hij geroepen en zijn vrouw maakte ook nog genoeg lawaai. Dan scheelt het wel als je wat doof bent.
Dus op pad, geen zware tocht dus we nemen de tijd om van de omgeving te genieten.
Gelukkig niet teveel langs de snelweg maar veel op fietspaden. Bij Coran wilden we met de veer over. Stonden we daar ' Ferry Off' dus balen. Soms is het handig dat je soms wat zegt, want met de fiets en per voet ging er wel een bootje. Duurde wel even maar we kwamen aan de overkant en staan nu op een hele rustige camping bij Strontian.
Het eten was niet echt een succes want Watsina had een vrij heet potje meegenomen. De lippen branden nog steeds. Nu genieten we nog even van de ondergaande zon op de camping

Weer volop zaken meegemaakt, naast jullie liggende sporters, bootjes die niet varen, maar toch varen, mooie fietsroutes, hete maaltijden en dan nu allemaal zonder netje over jullie hoofd. Dan is het wel handig als je een partner hebt die volhardend is, Bart! Je ziet maar weer dat jullie echt een gebalanceerd paar zijn, dat vergeten jullie zelf nog wel eens. Jammer dat we alleen een foto zien van een Ferry, vandaag geen beeld bij de verhalen, nee die van de sportende buren hoef ik niet te zien.

Richard 2023-05-31 22:11:38

Nu meer foto’s zichtbaar….

Richard 2023-05-31 22:12:00

Prachtige foto's en wat geniet ik van jullie verhalen. Geniet ze buurtjes

Carla 2023-05-31 22:43:36

Prachtige foto's en mooie verhalen. Begrijp Bart dat je geen 'me too' geroepen hebt. Geniet lekker van het landschap en het mooie weer. Groetjes.

Alex 2023-05-31 23:22:50

Red Curry, haha, goed tegen het ongedierte in je maag. Het doet je de vlammen uit de (censuur) slaan... Veel plezier, mooie plaatjes weer!