Net voor de bui binnen

Oostenrijk, Pfunds

Van Haiming naar Pfunds 70 km. Nadat we gisteren tevergeefs op onze Friese vrienden hadden gewacht. Nee, bij Thea waren na 40 km de knollen op.
Gelukkig kwamen we ze vanmorgen na 20 km al achterop. Even overlegd om naar Pfunds te gaan, iets verder dan de planning maar het was nog heel vroeg.
Onderweg blijft het uitzicht geweldig en hoewel we heel veel moesten klimmen ging het lekker, zelfs 18% met volle bepakking leverde geen probleem.
Het weer bericht was niet veel soeps veel onweer etc.
Het bleef maar op en neer gaan, en in totaal kwamen we wel aan 2000 hoogte meters.
Net na twee uur konden we onze tent nog net voor de bui opzetten, terwijl een uurtje later Dokkum ook kwam binnen drijven.
Dag 13 zit er op, nog 470 km te gaan.
De moraal is prima, de benen voelen goed, de kont wat minder.

Watsina en Bart

We zien weer leuke herinneringen voorbijkomen met de richting die jullie nu opgaan. Het Oberinntal is de toegang naar Italië. Ga je nog even naar Samnuan om belastingvrij te "tanken"? Ga je richting Nauders de grens over naar Italie dan even recht kijken naar het verdronken kerkje. Nog heel veel sterkte de komende dagen in de Dolemieten

Peter 2017-07-18 17:53:15

Kijk aan jullie schieten al mooi op zo👍alleen de konten das dan weer wat minder! Ga zo door en geniet er nog van samen! Suc6 nog saampjes👋👋

Irma 2017-07-18 23:52:23

Schiet al mooi op. Schnitzel land bijna uit en op naar de pizza's. Sterkte met de bulten.