Lekker relax dagje

Frankrijk, Châteaudun

Na de monster etappe van gisteren, hadden we besloten het vandaag ontspannen aan te doen. Na een koude nacht, hebben we in Maintenon eerst wat broodjes gegeten, iets verder een dure bak koffie die niet te zuipen was, zaten we tegen tien uur op de fiets. De wind was lekker mee, en de zon kwam er lekker door. Ik zat in de Nationale driekleur op de fiets. Had vandaag voor het eerst de onder wielerbroek aan met de blauwe kort broek. Dus tot de knieën rood, dan bovenbenen kleur melk en dan de blauwe broek. Of te wel geen porum. Onderweg kwamen we Peter achterop, die we later ook op dezelfde camping tegen kwamen.
Voor Irma, als we met vliegtuig waren gegaan dan had je al die verhaaltjes niet kunnen lezen. Voor Jitske, ze praten weinig Engels. Het is veel herrie met heel veel gebaren.
Na een heerlijk ijsje bij de Mac vonden we een mooie camping bij Chateaudun . Peter heeft met ons mee gegeten, lekker weer een goede maaltijd naast onze roodrunner. Morgen gaan we verder, de bedoeling is Tours dan kan het eerste boekje onderin de tas en beginnen we met boekje twee. Vandaag kwamen er 90 km bij, dus de 900 km zitten er op.

Jullie zakken gestaag af naar het zuiden, het weer wordt er beter van en jullie gemoed ook. Geniet hiervan en vergeet de omgeving niet😉 Jullie worden wel gemist tijdens het Pinkstertoernooi.

Richard 2018-05-17 20:40:58

Daar heb je helemaal gelijk in Bartjuh😉fijn dat jullie een relaxed dagje gehad hebben,suc6 nog verder met jullie tocht👍

Irma 2018-05-17 20:47:05

Hallo kanjers, Wat een ontberingen hebben jullie al doorstaan zeg. Hebben wij het toch een stuk gemakkelijker in onze RV. Maar die RV heeft het soms wel heel moeilijk hoor. Grote hoogteverschillen overbruggen en dat met een 4.5 liter bak. Jullie zo lekker fietsen en wij gaan zo lekker sla

Peter 2018-05-18 07:01:30

Geweldig dat alles naar wens verloopt. niet vergeten veel reclame voor ons bedrijf te maken van der Most all over the world. Prettige voortzetting van jullie reis wees voorzichtig. Groeten Wim