Machtig mooi weer, tocht Sindringen naar Elwangen 87 km

Duitsland, Forchtenberg

Zo slecht de dag ervoor was zo mooi was de dag vandaag. Dag 8 begon fris, maar de mooie omgeving vergoedde alles. Wel moest er vandaag af en toe stevig geklommen worden.
De hoogtemeters kwamen uit op 1100 meters. Dus de kuiten werden flink getest.
Vele roofvogels werden gezien, rode wouw, zwarte wouw en buizerds.
Omdat we goed ontbeten hadden, namen we pas na 76 km bij een supermarkt een broodje en wat yogi drink.
Om 14.45 waren we al op de camping, en na het opzetten van de tent hebben we in het stadje wat gegeten.
Blijkbaar komen we niet van Johan en Thea (stel uit Dokkum) af. Want wie fietst naar de campwinkel inderdaad Johan, net aangekomen. Dus dat zal wel buurten worden.
We liggen voor op schema, morgen een kort ritje.

Mooie plaatjes, lekker weertje zo te zien. Morgen lekker rustig aan en bijtanken voor de heuvels die er aan komen

Peter 2017-07-13 22:28:35

Van deze johan (werk) ben je ook nog niet af. Vind het erg leuk om jullie te volgen. Had wifi problemen in Turkije. Maar ben er weer... Geniet van de tocht en elkaar.