Toch niet bekeerd

Nederland, Oirschot

Toen we gisterenavond nog even lekker buiten zaten te chillen, kwam ineens de dame van het huis nog even bij ons. ,, ik heb een leuke app voor jullie". Na het papiertje te hebben bekeken schudde Watsina het hoofd. Ze was Jehova getuige. Ja hoor dit overkomt ons weer. We zoeken de adressen ook wel op. Het ene jaar slaap je boven de kerk en nu heb je dit.
Voor de rest was ze heel vriendelijk en het ontbijt prima. Ik vond de muziek in huis al zo vreemd. Waarschijnlijk een psalmen zender.
We zaten dus vrij vlot op de fiets. Binnen no time waren we in Mierlo 95 km verder. Had ook te maken dat die Brabanders nog later open zijn dan die Limburgers. Dus koffie na 65 km en soep na 95 km.
Omdat de wind niet tegen was hebben we pas bij Oirschot bij camping de Bocht de tent opgeslagen. Onderweg genoten van prachtige fietsroutes. Met name Strabrechtse Heide & Beverwijk
Morgen doen we een kort stukje plm 70 km naar Jitske (mijn dochter, Bart) die in Leerdam woont. Vandaag stopte de teller bij 133 km.
Camping de Bocht is een prachtige camping, alleen in de douche moet er wel een muntje in. Typisch Nederland zei de buurman uit Goor.
Nog even koken en dan morgen rustig op pad.

Jullie hebben de vaart er weer aardig in .Als je morgen bij het drielandenpunt was geweest had je de wandelaar van de douane gezien. Die hebben een centrale tweedaagse training daar .veel plezier morgen .

Anja Hol 2019-06-20 21:01:37

Tot morgen! Lekker douchen zonder muntjes hier

Jitske 2019-06-20 21:19:21

Weer niet bekeerd Bart? Jij wilt ook niet!

Jan 2019-06-20 21:39:22

Ik ga gelijk kersen halen. Zien eten, doet eten! Bartje, je ziet er opmerkelijk fris uit. Goede dag gehad denk ik. Fiets ze vandaag, onder een stralend zonnetje!