Eerste saaie dag van de Jutlandroute

Duitsland, Neubörger

Stegeren-Gramsbergen-Emmen-ter Apel- Neuborger
104 km, 4 uur 48 min

De eerste keer weer een fiets optuigen kost even wat tijd. Dus voordat we ons bungelow park verlieten was het al bijna tien uur. Er waren geen heuvels dus we schoten flink op. Om 12 uur zaten we in Emmen aan de verdiende koffie met appel gebak. In Emmen begint de echte route van de Jutlandroute. Richting Ter Apel was het fietspad op zijn Belgisch, dus gaten en veel hobbels. Onderweg zagen we dikwijls de sticker vam de Jutlandroute dus we zaten goed. Veel te zien was er niet onderweg. Kaarsrechte wegen waar geen eind aan kwam.
Nu staan we op Wallys camping een Amerikaan met mondkapje. Naast ons staan twee fietsers uit Limmen die halve wereld al hebben gezien
Voor de rest is het heerlijk rustig en hebben we de boodschappen binnen. Wally kwam met zijn golfkarretje nog ff stroom brengen. Vanuit zijn buro was het tien meter lopen geweest. Maar hij moest ff de Ferrari showen. Nu nog even eten en morgen verder.

Wat leuk jullie zijn weer op reis. Heel veel plezier!

Karola 2021-07-16 20:41:26

Leuk! Het wordt sowieso mooier!

Jitske 2021-07-16 20:47:15

Lieve Watsina en Bart, Leuk jullie escapades op de pedalen weer te kunnen volgen! Nu nog goed bereik en dus mooie foto’s, ook al is de omgeving ‘saaier’ dan jullie hoopte. De foto’s geven een goed beeld van de aanwijzingen en het perfecte gras voor het opslaan van het kampement voor de overnachting. Als ik zo kijk, hebben jullie ook nieuwe fietsen, of ben ik in de we met jullie racefietsen? Vanaf nu wordt het weer ook beter en gelukkig komende week niet te warm, beperkte windkracht en een lekker zonnetje. Geniet ervan met zijn tweeën en jullie hoeven niet voor een bepaalde tijd thuis te zijn.

Richard 2021-07-16 20:55:36

Ter Apel, dan heb je ook niet het spannendste stukje van Nederland te pakken. Veel plezier!

Herman 2021-07-16 21:23:53

Het wordt vast nog wel leuker onderweg, heel veel fietsplezier en we blijven jullie volgen, groetjes 😊☀️

Jentinus en Roelie wink 2021-07-16 21:33:16

Misschien door het sombere weer, maar die oostkant van Groningen is best te doen toch? Om en nabij Sellingen richting Boertange best aardig wat bos en de ruimte staat me zo bij. Hoe dan ook, veel fietsplezier en zoals hierboven wordt vemeld, het weer wordt beter. Het zonnetje gaat jullie gezelschap houden komende dagen. geniet er van! Groet, Lampie.

Lampie 2021-07-16 22:11:28

Geniet ervan en hopelijk morgen een mooiere omgeving.

Irma 2021-07-16 23:42:06

Nou precies goed gekozen dit weer, en het ziet er mooi uit. Bekend gebied Emmen -Ter Apel. Sellingen is ook mooi hoor, heeft 2 gezichten dat wel. Plat en aardappelvelden en mooi natuurgebied. Geniet ervan, alweer 100 km verder, goed hoor.

Carla 2021-07-17 08:12:06

Geniet ervan, benieuwd naar het vervolg 😁

Camiel 2021-07-17 11:01:58

Vol bewondering volg ik jullie. Toppers!