Siamo, Montagnana naar Mestre 92 km

Italië, Venezia

De laatste dag brak vanmorgen aan. De laatste ruk naar een camping vlakbij Venetië waar we drie dagen zullen blijven.
Van de tocht is weinig te melden, alleen dat het vreselijk saai was en vlak. Een klim na 28 km voor de rest waren het saaie lange rechte stukken. Vooral door Padova was het niet leuk, een grindpad waar geen eind aan kwam.
Onderweg zeiden we nog tegen elkaar, waar onze Friese vrienden zouden zijn, want we hadden op dezelfde camping afgesproken. Net voordat we voor de laatste 16 km weer op onze fietsen wilden stappen keken we in de snuiten van hun. Helaas de band van Johan was lek.
Na even gewacht te hebben, zijn wij doorgefiets. Niet veel later konden we elkaar feliciteren, we fixed it.
Zo na 18 dagen fietsen, en 1700 km zijn we er. Nu drie dagen uitrusten, heerlijk.

Watsina en Bart.

Nu heerlijk genieten samen! Veel plezier nog🍺🍺en een goede terugreis👋

Irma 2017-07-23 20:20:56

Hulde. Prachtige prestatie. Genoten van de dagelijkse berichtgeving in een mooie, licht zelf-relativeerde toonzetting met mooie foto's. Veel plezier de rest van jullie verblijf in Italië en een goede terugreis gewenst!

Bert Eykelenkamp 2017-07-23 20:21:06

gefeliciteerd W&B! knap hoor en idd leuke stukjes geschreven Bart. fijne dagen in Venetië

Koos 2017-07-24 08:38:25

Het zit er op , missie geslaagd Nog een paar fijne dagen in Venetie Mooi om jullie te hebben kunnen volgen