Dag 6 Leeheim naar Hirschhorn (102 km)

Duitsland, Riedstadt

Vandaag vertrokken uit vanaf camping de Riedsee in Leeheim. Eindelijk een rustige nacht gehad.
Nog het vermelden waard: Het meer de Riedsee is één van de schoonste meren van Duitsland. Het water heeft een temperatuur van 25 graden, dus heerlijk om in te zwemmen.
We hebben ol onze tocht naar Hirschhorn in een schitterende omgeving langs de rivier de Neckar gereden.
De temperatuur was lekker, geen regen.
Onderweg hebben we de nodige vitaminen wel binnen gekregen.
Fruit te over langs de fietspaden. We hebben de bramen en kersen goed laten smaken.
Eind van de middag aangekomen op camping Odewald. We dachten op een mooie camping aan te komen. Maar het was allemaal oude meuk wat er stond. Maar goed, onze tent opgezet, en nog even boodschappen gedaan in de plaatselijke supermarkt.
Tegen 19:00 uur weer terug op de camping. We hadden net alles uitgestald om te koken, toen er een enorme plensbui op ons af kwam. Geen tijd om de boel te pakken. Ja je snapt het al, alles verregend.
Op een gegeven moment zijn we maar onder het afdakje van ongebruikte toiletgebouw gaan koken. Maar we waren helemaal doorweekt.
Ook hadden we geen internet en wifi. Dus op tijd onder de wol.

Nog even een late reactie. Ik lees het nu pas ivm wifi problemen. Bart jij bent toch niet in dat meertje gaan zwemmen. Want anders staan het meertje niet meer in de top 10