Druiven en druiven en een rivier, van Caldaro naar Brentino Belluno 116 km

Italië, Veneto

Na een regenachtige nacht vertrokken we al vroeg uit Caldaro. We hadden gezien dat er na 18 km een supermarkt was. Snel broodjes gehaald en yogi drink. De fietspaden waren geweldig, maar heel erg lang er kwam geen eind aan.
Hadden we gisteren te maken met alleen maar appelbomen, nu kwam er aan de druiven geen eind.
Na 50 km reden we Trento binnen, waar we nog net onze Friese vrienden troffen. Wij gingen rechtdoor zij links af binnendoor.
Aan het fietspad kwam geen eind, en aan de rivier Adige ook niet. De ene keer hadden we die aan de linkerkant, een brug verder aan de rechterkant.
Omdat het vreselijk warm was, 35 graden, hadden we het na 116 km wel gehad. De boerderij camping waar we staan, is super. Er staat maar een tent, die van ons. Het is genieten hier.
Nog 185 te gaan, we zijn er bijna.

Watsina en Bart

Hoi vakantiegangers Het ziet er weer fantastisch uit Wij staan inmiddels ook op de camping Nog even doorbijten en jullie zijn er. Knap hoor. Nog een fijne voortzetting van jullie mooie reis. En Watsina het bijhouden van de blog valt best wel mee toch (met de hulp van Bart) Gr uit een nog zonnig Goeree Overflakkee