Genieten langs de Zweedse kust

Zweden, Halland County

Askim - Kungsbacka - Varborg - Rosendal 114 km 7 uur.

Ondanks dat er negatieve berichten waren over de camping hadden wij geen klachten. Over de prijzen kun je wel mopperen want die zijn niet goedkoop. Wij betaalden 34 euro, terwijl een Belgische jongen alleen ook dezelfde prijs moest betalen. Maar ons plekje was prima overal dichtbij. Wat ook ideaal is bij de meeste campings in Denemarken en Zweden zijn de keukentjes. Sommige hebben pannen en koffiezetapparaten. Lekker makkelijk en het scheelt gas.
Deze ochtend vroeg vertrokken, de zon deed zijn werk goed. Het eerste stuk was mooi langs de kust. De omgeving was prachtig. Af en toe stukken langs de weg. We zouden naar Varberg gaan, maar voor 2 uur waren we daar al. Was maar goed ook want bij het strand was het stervens druk. Ja zondag he.
Soms hadden we de wind behoorlijk tegen en was het duwen tegen de wind. Nu staan we op camping Rosendal en gaan zo naar de snackbar. Kwam net een meisje aanlopen met een klein hondje. Dacht die wil ff een aai hebben. Nee, ik 't beest pistte over een tentdoek van ons lekker hoor die beesten op de camping. Een paar oudjes lieten hun hond net ook al scheiten hier in de buurt. Oat Moarn.

Een hond die over jullie tentdoek pist..., o, o, o, andere honden die dit ruiken willen daar vast een plasje overheen doen. Uitkijken! Mooie platjes weer. Lijkt me een mooi land, Zweden.

Lampie 2021-07-25 22:12:54

Er zit dus veel verschil in campings per land, jullie zijn inmiddels experts op dat gebied. Jullie betalen wel meer in Zweden, maar dan krijg je er ook wat voor terug. Service. Vlaggetjes van honden krijgen jullie er gratis bij, ben benieuwd of dit zich nu op andere campings gaat herhalen. Door jullie trip zijn jullie waarschijnlijk het gevoel voor dagen kwijtgeraakt, een mooi iets voor jullie als pensionado’s. Bedankt weer voor jullie sfeer foto’s.