B&W weer een dag verder Ellwangen naar Dillingen aan de Donau 70 km

Duitsland, Dillingen an der Donau

Als B&W in Ommen net zo snel zouden zijn als B&W de reis naar Venetie afleggen, dan was het centrum van Ommen al lang klaar.
De negende dag ging vrij vlot. We waren van plan een rustdag te nemen, maar omdat we geen rust in het gat hebben toch maar gekozen voor een wat korter ritje.
Rond half tien vertrokken we uit Ellwangen. Na ruim 20 km kregen we een flinke klim voor de kiezen, 2,5 km plm 10 procent omhoog. Dat ging ons prima af.
Omdat het voor de rest veel omlaag ging zijn we in een ruk naar de camping gefietst. Weer zo'n "prachtige" camping waar je niet spontaan op de pot gaat ziiten. Het enige leuke was, dat twee dames een uur bezig zijn geweest om een caravan op de plek te krijgen.
We waren al voor 13 uur op de camping, dus vlot boodschapen halen.
Toen we terug kwamen stonden Johan en Thea uiteraard naast ons.
De grote pullen bier en radler smaakten prima.
Morgen is de planning 100 km, richting Ammersee.
920 km achter de rug, nog een kleine 800 te gaan.

Watsina en Bart

Nou hij gaat nog lekker?

Bert 2017-07-14 22:50:28

Ziet er mooi uit, zo zie je nog eens wat van Europa. Prachtige streken. Succes de komende dagen!

Rita 2017-07-15 17:08:10

Okay, de reis zit er al ruimschoots op, maar ik vind het ontzettend leuk om te lezen. Echt top. Bedankt voor het delen.