Hot en nog eens hot, Brentino naar Montagnana 89 km

Italië, Veneto

Gisteravond nog even gezellig nagezeten met een stel Denen. De wijn was gratis (de camping had een wijnproeverij. Dus Johan je hebt wat gemist.
Vanmorgen al vroeg op pad omdat het wel eens heet kon worden.
Dat werd het ook. De twee pittige klimmetjes kregen we gelukkig in het eerste gedeelte. Dat was nog even flink aanpoten, want twee keer anderhalve kilometer van 10% valt niet mee.
Het eerste kopje koffie, was echt geweldig, de bodem was net bedekt.
Dwars door Verona heen was heel erg druk. Het laatste stuk was fietsen in de brandende zon, nergens schaduw te bekennen.
Na 89 km kwamen we aan op een zeer mooie boerderij camping Colombara. We werden ontvangen met koel water en heerlijke watermeloen.
Het is hier fantastisch. Morgen nog een rit naar Venetië en dan zitten er na 18 dagen trappen 1700 km op.

Watsina en Bart

Laatste loodjes. Zet m'n veel respect voor de tocht

Johan 2017-07-22 18:31:47

Nou die koffie is maar 1 slokkie en t is weg😂respect ik doe het jullie echt niet na als antifietser😀heel veel plezier nog samen en geniet ervan. PS: zit je weer te vreten hé ouwe😅