Met pannenkoeken is het goed fietsen

Nederland, Roosendaal

Na een heerlijk ontspannen dagje in Leerdam. Super ontvangst, heerlijk ijsje en lekker uit eten mochten we slapen in een heerlijk bed. Naast me ligt iemand die geen rups meer kan zien. Krb krb krb.
Worden we wakker heeft Jitske een stapel pannenkoeken gebakken. Ja, die gaan er wel in. Tegen 9 uur ging het met de wind in de konte soepel weg. We hadden gehoopt dat het pontje gedoe afgelopen was, maar helaas moesten we in Hardinxveld 45 minuten wachten om de Rijn over te steken. Mooi tijd om de andere 4 pannenkoeken soldaat te maken, want ook hier hadden ze de koffiezet apparaten niet aan staan.
Weer was goed en bankie zat prima.
Nadat het speedveer ons aan de overkant had neergezet ging het weer snel.
Breda waren we zo door. Foto drie bij Ulvenhout is gemaakt.
Onderweg nog even in België boodschappen gedaan voordat we na 110 km op camping Stakkes Hoeve onze tent opzetten.
Naast ons staat een chagerijnige Duitser. Verder is het hier heerlijk rustig, morgen gaan we naar de Zeeuwse kust. 860 km zitten er op dus de helft hebben we gehad.

Super leuk dat jullie de moeite hebben genomen om langs te komen! Toch weer lekker 110 km door getrapt!

Jitske 2019-06-22 19:43:40

Dag beiden, leuk verslag. Eens, zelfs ik, die gewoon elke dag naar de trein fiets, heb last van die rupsen!! Een regelrechte plaag. Mooie foto’s, sportief hoor! Wij geen vakantie want helaas een van de hondjes moeten laten inslapen. Nu even geen zin meer. Des te fijner dat ik even met jullie mee mag reizen. Groetjes!

Carla 2019-06-22 19:49:07

Wel mooi en onnavolgbaar het prachtige reisverslag. Is de processierups ongewild een vergeten herinnering aan de processie-fietstocht van vorig jaar naar Santiago di Compostela. Welke boete moet er nu ingelast worden? Veel plezier verder!!! En een pannenkoek is wellicht de beste remedie tegen panne!