Reisje langs de Rijn

Duitsland, Euskirchen

Vandaag dag vier, weer een rumoerige nacht, feest in het dorp. Het is of de duvel er mee speelt.

Gisteravond tegen 21:00 uur kwamen nog 6 jonge mannen eveneens op Santos fietsen uit Nijmegen naast ons staan. Zij hadden 218 km gefietst. Vandaag was de planning weer 200. 'We gaan naar Rome in 14 dagen', vertelden ze.

Vandaag reden ze ons voorbij na 80 km, wij moesten nog 27 km, zij nog 120.... pffff.

Het was een makkie vandaag , een paar klimmetjes en maar 60 km langs de Rijn schoot lekker op. Al was het wel ontzettend druk met allemaal van die maloten op de fiets. Wij waren niet de enigen.

In Koblenz was het zelfs heel druk, bij het standbeeld van Wilhelm I.

In Brey waren we al om 15.15 uur. Bij het eten konden we bij een feest gratis mee eten. In totaal hebben we nu 448 km op de teller staan. Nog ruim 1200 te gaan. Een kwart hebben we gehad en de benen en konte doen het nog goed.

Watsina en Bart

Wat is dat beeld groot he we hebben er ook voor gestaan. Lekker coupje aardbeien, heerlijk hoor