Fietspad werd viespad

Nederland, Lopik

Daar sta je dan naar buiten te koekeloeren en om de haverklap op buienradar. 8.30 regen, 9.00 uur regen. Dus na tien uur eindelijk bij Rudy op de koffie. Na half elf gingen we dan eindelijk op reis. Eerste stuk via Nam (Den Ham), Vroomshoop en Westerhaar ging lekker vlot. In Geesteren bij de Plus een broodje en wat yoghurt drank. Buienradar had beloofd dat het droog zou blijven, maar niet veel later stonden we te schuilen bij een boerderij. Niet te vertrouwen dat nep nieuws. Na Ootmarsum kregen we veel te maken met prachtige routes door mooie bossen. Probleem was dat, zie foto's, dat de paden grote modder poelen werden. De fietsen zijn na een dag al klaar voor een grote douche beurt. Wij later ook.
Onderweg nog een keer koffie gedronken bij de watermolen bij Denekamp. In Enschede waren we nog getuige van een ongeval, waar de vrouwen midden op de weg er een ware discussie op na hielden wie er schuld was aan de botsing.
Onderweg hadden we nog wat oponthoud door dat de rem van Watsina piepte en bij Bart donderde de hele mikmak van het achterwiel omdat de schroeven los trilden.
Na 116 km zitten we nu op camping Buytenplaets in Boekelo. Biertje smaakt goed, tent staat en nu een hapje eten.

Het begin is er,fijne vakantie,geniet ervan!

Irma 2019-06-15 20:20:59

Mooi verhaal en mooie foto's. Veel veilige kilometers en veel plezier gewenst!

Bert Eykelenkamp 2019-06-15 20:30:33

Ik lees met Koos mee, veel plezier weer op de fiets Veel droge dagen . Leuke foto’s

Anja Hol 2019-06-15 20:55:13

Genoeg te zien in Nederland. Zeker in de Twentse dreven. OZC - OVC '21 0-1.

Lampie 2019-06-15 20:56:47

Zo de eerste kilometers in de benen! Veel fiets plezier gewenst.

Mirjam 2019-06-15 22:36:26

Wat later als je had gewild, maar de kop is er af. Lekker slapen voor straks en morgen weer lekker trappen en veel fietsplezier de komende dagen

Peter Scholten 2019-06-15 23:06:43

Fijne vakantie Bart & Watsina. En hopelijk krijgen jullie beter weer! Succes verder.