Appels en nog een appels, Mals naar Caldaro 115 km

Italië, Trentino-Alto Adige

Vandaag was het vooral in het begin alleen maar naar beneden. De km vlogen er af. We reden heel veel tussen de appelbomen door, er kwam geen eind aan. Soms waren ze aan het sproeien, wel verfrissend maar niet altijd leuk. Watsina deed zelfs de regenjas aan die een km verder weer uit ging.
We konden het niet laten om een appeltje te proeven. Onder het fietsen door effe een appeltje plukken.
De eerste 80 km vlogen voorbij, en de prijzen van de Radlers omhoog.
Het laatste stuk was vervelend, het ging naar omhoog. Bij ons waren de knollen ook wel op, en waren blij dat er na 115 km een eind aan kwam.
Een uur later kwamen onze gasten, 4 kg lichter, een ligstuur minder en hardere banden ook binnen. Johan had bier bij zich, altijd goed.
Nu even bijkletsen en koken. Totaal is nu 1410 km, nog minder dan 300 te gaan.

Watsina en Bart

Een appeltje voor de dorst is natuurlijk nooit weg mooie plaatjes hoor , ook die van gisteren. de kerktoren staat er dus nog steeds nog even doorbijten en dan is de finish in zicht en kun je hopelijk genieten van een gondola in Venetië