Op visite bij Zwanet en Richard

België, Haaltert

Redelijk op tijd vertrokken uit Breebos, eerst weer terug naar Rijkevorsel om de route weer op te pakken. Een tomaat en toetje vla waren ons ontbijt. Onderweg bij Viersel hebben we onze maag verder gevuld met een gezond broodje.
De route was mooi veel ging langs de Nete en het Netekanaal. Onderweg nog een banaantje genomen. De fietspaden waren niet verkeerd. Alleen als je oversteekt van het ene fietspad naar het andere, moet je eerst door een kuil en daarna weer.
In Mechelen was het schitterend, super ontvangst. Alleen die kasseien en markt kost veel tijd. Ook hier hebben ze een Afas stadion (Volendam). Daarna gingen we op weg naar Zwanet en Richard die op een camping bij Dendermont stonden. Onderweg werden we regelmatig op gehouden door mensen die een praatje met ons maakten. Zelfs een Belgische tv ploeg zette ons aan de kant.
Het laatste stuk ging via de Watsina route, dus over zandpaden, grasvelden en weilanden. Om 17 uur haalde Zwanet ons op, biertje wijntje alles stond klaar. Alleen onze roodrunner opzetten en douchen. Wat een service. Het eten was ook prima, nu nog even na teuten. Rit drie zit er op, met alle extra kilometers zitten we op bijna 350 km.

En nog gezellig nagenieten van een dag vol inspanningen. Leuk om jullie te ontvangen in mijn 2e vaderland.

Richard 2018-05-12 21:24:08

Gezellig ziet dat er uit. Fijn weer en fijne mensen. Veel plezier.

Karola 2018-05-12 21:52:03

Goed om te horen dat jullie vandaag wel leuk zijn ontvangen! Leuk om de foto's erbij te zien. Geniet er samen van! Groetjes uit Heerde.

Margo 2018-05-12 22:41:10

Hallo, goede morgen/ middag fietsers Wij zijn inmiddels in Canada, maar wel per vliegtuig. Het is hier nu 4 uur en we kunnen niet meer slapen. Straks de camper halen en dan gaat ook onze reis beginnen.k We zullen jullie blog proberen te blijven volgen afhankelijk van beschikbaarheid WiFi. Nog een goede voortzetting van jullie tocht.

Peter 2018-05-13 13:22:31

Helaas nog geen nieuwe blog gezien😢 Hopelijk krijgen we vandaag nog een update.

Richard 2018-05-13 20:14:45

Zo stoer dit alles. Heel veel plezier.