Een ontspannen dagje naar Leerdam

Nederland, Vijfheerenlanden

Na de monstertocht van gisteren, konden we vandaag rustig aan doen. Eindstation was Leerdam, waar Jitske woont, de dochter van Bart. Dat was maar 64 km, dus rustig inpakken , rustig fietsen, ja dat valt niet mee.
Onderweg maken we natuurlijk veel reclame met onze shirts. Bebru Bikes van Egbert en Nick, NXPD van Nick, Koninklijke van der Most van Cor en SmaakOmmen van Rudy.
De route van vandaag was niet bijzonder spectaculair iets te veel langs snelwegen en vooral in het begin teveel klinkers of hobbel wegen.
Met het tempo van vandaag een eitje. Tegen twee uur zaten we al, ondanks drie pontjes al in Leerdam.
Laatste pontje was het leukst. Bij Heukelum schrok de pontbaas wakker toen we aan de Veerbel trokken.
Straks lekker terrassen en lekker eten. Morgen weer terug naar Ulvenhout en dan terug naar de kust. (Zeeland).

Nou dat was een lekker rustig ritje, alhoewel 65 km is toch altijd nog een respectabele afstand. Nu lekker op familie bezoek en genieten van de avond. En morgen op naar de mooi Zeeuwse kust. Groeten R&P

Peter 2019-06-21 16:02:18

Ziet er top uit! Geniet er van!

Stefanie 2019-06-21 16:04:21

Wederom mazzel met het weer. Geniet er van!

Lampie 2019-06-21 19:59:39

Prachtige foto’s weer . Jullie zitten er ontspannen bij . Heerlijk om met het warme weer in het vooruitzicht aan de Zeeuwse kust te fietsen .