Eerste dag Ommen naar Groesbeek

Nederland, Ommen

Om 8.45 werden we op de koffie verwacht bij Rudy van de Smaak . Rudy sponsored ons evenals NXPD, beiden dank daarvöor. Om 9 uur verlieten we Ommen , Watsina had echt een hele moie route gemaakt. Langs het Overijssels kanaal richting Deventer, waar we Deventer verlieten via de brug. Na 2 uur fietsen hebben we in Twello even bak koffie genutigd. Daarna werd het pittiger vooral het stuk vanaf Loenen door de mooie natuur was kuiten werk. Na 87 km hebben we in Arnhem ons tegoed gedaan aan een te groot broodje. Naar Nijmegen was ook mooi, groot fietspad. In Nijmegen even gestopt op de brug over de Waal. Door de stad schoot het niet echt op, en via Duitsland kwamen we na 123 km aan bij camping de Klos, waar Bart de klos was want hij moest nog 3 km door voor boodschappen. Daar zat natuurlijk een flinke klim in, die terug naar beneden ging. Watsina had inmiddels de tent staan en de eerste Radler smaakte prima. Het eten ging prima en morgen gaan we verder richting Wassenberg.

Een goed begin is het halve werk Lekker slapen voor straks en morgen weer lekker op het zadel😊

Peter 2017-07-06 20:12:22

Goed de taken verdeeld! Tent opzetten is meer wat voor Watsina! Haha leuke foto's! Succes morgen.

Jitske 2017-07-06 20:55:26

Hoi bart & watsina leuk om te volgen. Succes met de trip. ik zie dat bart op de foto naast fietsen met zijn tweede hobby bezig is. ETEN. Geniet ervan