Fietsen door the Middle of Nowhere

Verenigd Koninkrijk, Annan

Haltwhistle naar Annan 70 km.
De eerste keer weer de tent inpakken valt nog niet mee. De eerste nacht in de tent met Watsina ook niet. Dan weer kramp dan naar het toilet of recht op in de tent , ja bed kan ik niet zeggen.
Maar de eerste nacht hebben we overleefd. Op pad voor rit twee. We kwamen bijna niet van de camping af want iedereen moest weten waar we naar toe gingen.
Terwijl de benen nog niet op temperatuur waren gaat het direct steil omhoog , iets tussen 15 en 20 procent. Naar beneden gaat makkelijker al moet je de gaten in de weg wel in de gaten houden. Met 6 a 7 km omhoog met 53 naar beneden. Dit duurde zo'n 30 km. Denk je lekker af te dalen kom je een bocht om en dan zie je weer zo'n muur.
Bij Hadrian's Wall (een vestingwerk uit de tweede eeuw) nog even genoten van de een bak koffie. Deze muur loopt van Wallsend naar Bowness-on-Solway, 117,5 km lang.
Omdat we geen haast hadden en het niet echt bulkt van de campings besloten we na 70 km bij Annan maar een camping te nemen. Gaat ook allemaal via een app. Eerst bellen dan kun je de tent neer zetten en krijg je een code om te douchen of te plassen.
Wat ons opvalt dat er in Engeland veel hagen en walls langs de weg staan.
Nu op de camping Galabank en genieten van het mooie weer.

Voor Lampie is er ook werk hier. Als ouwe spoorhaas is er genoeg te doen. We moeten nu zelf elke keer een hekje open doen en weer dicht als we het spoor over willen. Dus Willem mooie klus voor je. Je kiest een plek bij het viswater en af toe doe je het hekje open en dicht. Zie boven: Lampie is met pensioen, ze moeten zich maar redden. is weer genieten van de mooie plaatjes. Jullei hebben zo te zien goed weer. Geniet er van en ik zie uit naar de beelden van morgen en daarna.

Lampie 2023-05-25 18:33:03

Prikkeldroad kent ze niet ok werk veur lampie misschien

Jan 2023-05-25 18:48:48

't Ziet er goed uut.

Herman Nijman 2023-05-25 19:33:24

Geweldig om jullie verslagen hier te kunnen lezen. Mooie foto's ook ! Lijkt me behoorlijk pittig fietsen daar, maar jullie kunnen dat 💪

Ina vZ 2023-05-26 20:27:39

De opvolger van onze gepensioneerde Lampie kan het beste ook een kwast en een grote pot verf meenemen, de hekjes kunnen wel een likje verf gebruiken. De sfeerbeelden zijn prachtig en de heuvels hebben een andere kwalificatie dan de heuvels in Limburg. Zo ook de staat van de wegen! Goed opletten dus om lekke banden en onderuitgaan te voorkomen.