Dag twee naar Wassenberg 108 km

Nederland, Groesbeek

Zo na een heftige nacht met veel donder en bliksem, maar zonder meters bier werden we de volgende ochtend wakker onder een stralende hemel. Een nacht met Watsina in de tent is een verhaal apart. Voordat je denkt de luiken dicht te doen gebeurt er van alles. Bedje naar links, kussen andersom, stoeltje uit de weg etc. Dan lig je een kwartier en moet mevrouw er weer uit....plassen!
Watsina heeft deze nacht de doppen bijna niet dicht gehad, want elke keer moest er gekeken worden op buienalarm. Het was niet de zeven heuvelen route maar de zeven buien nacht.
De volgende ochtend gebroken op pad.De wind zat deze dag niet mee, en het was ook benauwd warm. In Well waren we dan ook wel toe aan een Radler. Rustig verder trappen en onderweg even zitten kwamen we rond 17 uur aan in Wassenberg. Eerst en radler, daarna tent opzetten en eten uit blik, want in de kiosk was niet veel soeps. Bier en Radler smaakten prima. Morgen op naar dag drie.

Bart

Hopen dat jullie vannacht beter slapen,succes en slaap lekker voor straks Groetjes