Eerste dag met service

Nederland, Boven-Leeuwen

Daar sta je dan in Ommen, regen en dan wil je weg. Effe wachten dus. Rudy vraagt of we nog een bakkie komen doen voordat we vertrekken, dus koffie bij de Smaak. Nog bedankt. Daarna begonnen we allebei in de gele trui (regenjas). Gelukkig kon die in Lemelerveld weer uit. Bij Bussloo stond ons de volgende verrassing te wachten. Koos en Anja collega's van Watsina stonden ons op te wachten met koffie, koek, stroopwafel en banaan. We konden er weer tegenaan.
De tocht ging verder, de wind niet minder. Prachtig door de bossen bij Loenen. Af en toe een break. Via Heteren, Wolfsheze, kwamen we met steeds meer wind tegen bij het pondje over de Waal. Daarna nog 5 km kwamen we bij camping Den Hoogen Berg bij Boven Leeuwen aan. De eerste 119 km zitten erop, tent staat nu nog hapje eten.

Toppers! Heel veel plezier en succes!

Petra 2018-05-10 18:42:40

Wat leuk om te lezen. Goede reis en veel plezier.

Karola 2018-05-10 18:59:21

De kop is er af!

Lampie 2018-05-10 19:27:25

Nou, de eerste dag zit er op. wat leuk dat Anja en Koos jullie zo hebben voorzien van een bakkie troost met koek. slaap lekker voor straks en morgen weer verder.

Peter 2018-05-10 19:44:48

He Bart & watsina wat leuk om dit te lezen. De kop is er af. Heel veel plezier en succes! Groetjes uit Heerde.

Margo 2018-05-10 19:52:20

Leuk om te lezen dat jullie goed het eerste stuk hebben afgelegd. En leuke foto's! Succes .

Anja 2018-05-10 20:49:31

Goede kilometers gemaakt de eerste dag! Zet hem op verder

Jitske 2018-05-10 21:34:21

Stoer hoor!!

Zwanet 2018-05-11 07:33:06

Goed om te zien dat jullie weer een stoere tocht aan het maken zijn! Zwanet en ik doen jullie het zeker niet na, op de fiets😉 Hopelijk vandaag beter weer en zien we jullie zaterdag in het Vlaamse land.

Richard 2018-05-11 09:58:17

Toch regen bij de start van jullie tocht. De rest van de dag is het toch redelijk droog gebleven. Vandaag en morgen is het in ieder geval goed weer. Wie dan leeft, ..... Leuke foto's en de koffievoorziening was goed geregeld. Heel veel succes.