Rondje Kattegat

Nederland, Appingedam

Nog een paar dagen en dan gaan we op vakantie richting Scandinavie waar we het rondje Kattegat gaan fietsen.
Een gevleugelde uitdrukking onder vakantie fietsers is, " wat je thuis laat is mooi meegenomen" , dat betekent dus hoe minder je meeneemt, des te minder gewicht wat je moet meetrappen.
Deze laatste dagen gaan we alles pakken wat we nodig hebben en kijken of alles het nog doet. Het kaart materiaal is nu klaar zowel in mijn Garmin( tomtom op de fiets ) als in mijn Telefoon, maar daarnaast heb ik ook nog altijd een ouderwetse papieren kaart bij me, want al die moderne middelen kunnen natuurlijk ook de geest geven, en dan wil je wel weten waar je ongeveer zit.
Ik heb onze tent waar we 4 weken in verblijven maar even opgezet in de tuin, kijken of we alle haringen en tentstokken nog hebben, en o ja hoe moest hij ook weer opgezet worden, de foto's laten het wel zien.
De fietsen zijn rijklaar, banden op spanning 5 bar. en de komende dagen maar even alles goed nalopen of we niks vergeten zijn.
Zaterdagmorgen as. gaan we op pad eerst naar Haderslev in zuid-Jutland, hier komt namelijk de Tour de France langs, die dit jaar in Denemarken start.
We kunnen de 3e etappe dus mooi zien, en dan gaan we ook maar op pad.
Wordt vervolgt.

Ain goie veurberaaiding is het haalve waark. Liekt ain mooie route, ben beneid noar joen belevenissen. Hail veul plezaaier. moi

Harm Jan 2022-06-29 22:08:28

Heel veel succes en plezier gewenst bij jullie tocht. Groeten, Marleen en Henk Samplonius

Henk Samplonius 2022-06-29 22:18:24

Dat klinkt weer heel professioneel allemaal. Komt dus vast goed! Heel veel plezier gewenst samen onderweg. Bij de vertrektijd kon ik - het bloed kruipt waar het niet gaan kan - toch niet de gedachte onderdrukken: zouden ze eerst nog de zegen meepikken of niet? Je gaat wel niet naar Santiago de Compostella, maar toch. 😜 Hoe dan ook: onze zegen heb je! Groetjes van Gerlinde en Johan

Johan van den Berg 2022-06-29 22:30:52

Veel staakte

Jan Emmelkamp 2022-06-30 12:12:36

Hoi Henk en Ineke, heel veel plezier gewenst bij jullie barre tocht. Groeten Fred en Carla

Fred Koomen 2022-06-30 12:43:30

Hopelijk werkt het weer een beetje mee en wordt het niet zo’n barre tocht als op IJsland. Aan jullie voorbereiding kan het niet liggen! Een mooie fietstocht gewenst en hopelijk ook nog veel te genieten onderweg. We zijn weer benieuwd naar jullie verslagen tijdens de tocht. Succes en veel plezier op jullie ‘ Tour de Chat’.

Reina en Jan 2022-06-30 17:16:05

Veel plezier en mooi fietsweer toegewenst. En doe de tour-renners de groeten.

Jetty & Bert 2022-06-30 17:48:37

Vanuit la France een mooie fietstocht gewenst. Het gaat natuurlijk vooral om de weg naar het Kattegat toe. Mooie belevenissen en mensen ontmoeten. Veul plezair

C & H 2022-06-30 21:24:22

De kaart van Denemarken/Zweden al tevoorschijn gehaald. Het is een Routekaart ANWB, dus als jullie de grote wegen aanhouden is het voor mij makkelijker om jullie positie in aan te brengen ( grapje ). We volgen Julien zowel op de kaart als de mooie berichtjes. God tur

Aldert en Mieke 2022-07-01 11:31:09

Heel veel plezier, och mange smørgasbord !

Robert, paørwt 2022-07-01 15:14:49

Wij wensen jullie heel veel plezier tijdens deze fietstocht. Mocht je toch nog iets vergeten zijn mee te nemen dan springt deze pensionado zo op de motor en brengt het je na :-)