Het komt al aardig dichtbij

Nederland, Appingedam

Hallo allemaal.

De titel van dit epistel geeft al aan dat onze reisdatum al aardig dichtbij komt.
Dit jaar hebben wij besloten om van Katwijk naar Constanza te fietsen.
Deze route heet de Limes route en volgt de oude grenzen van het Noord-Romeinse rijk.
Ons aller Clemens Sweerman heeft deze route gemaakt en wij volgen hem in zijn fietssporen.
Ik heb net een back-up gemaakt op mijn eigen telefoon zodat ik de route en kaarten nu dubbel heb.
Op 23 juni gaat het gebeuren als het goed is.
Nu nog regelmatig wat fietsoefeningen doen op de sportschool , met name veel en zware trapoefeningen om alvast te wennen aan de hellingen.
Vannacht heb ik het luchtbed wat lek was getest en hij bleef goed, dat is dus mooi werk. De lijm heeft zijn werk goed gedaan.
De komende weken gaan we alvast spullen verzamelen, wat moet mee en wat blijft thuis, altijd weer een hele puzzel.
Jullie zullen het wel weer meemaken op onze reis.

Ik kijk uit naar jullie verhalen.

Janneke Pennink 2019-06-03 13:39:48

Ha die Henk en Ineke,Weet een nieuwe uitdaging gevonden dus!wij zijn benieuwd😆geen idee wat lime route is en waar het naar toe gaat😂succes met de voorbereidingen!

Truus 2019-06-03 13:49:28

Ik kijk er ook weer naar uit. Leuk om zo op de hoogte te blijven van jullie wel een wee. Ik wens jullie voor deze reis veel wel toe na alle wee van IJsland 😉

Geeske mulder 2019-06-03 14:27:07

alvast een mooie vakantie gewenst en sterkte m et de voorbereidingen. Ik verheug me al op het reisverslag.

Cathrien van Ramshorst 2019-06-03 15:08:26

Geen idee waar jullie naar toe fietsen maar het is vast een mooie bestemming. We lezen je reisverslagen altijd met veel plezier. Welk voorwerp o.i.d. gaat er deze keer gevolgd worden?

Claudia 2019-06-03 15:20:39

Dat wordt wel even trappen, naar de Zwarte Zee. Maar jullie zijn net zulke doordouwers als de oude zeesleper “ Zwarte Zee 1,2 en 3”.

Aldert Hesseling 2019-06-03 15:28:02

Prachtig vooruitzicht om naar uit te kijken, doen we ook voor jullie belevenissen. Zeker ook de moeite waard is een bezoek aan Castellum Boga, ze hebben daar lekkere koffie en je kan daar ook nog overnachten, Suc6, Moi

Harm Jan Zuidema 2019-06-03 18:03:06

Fijn dat jullie weer op reis gaan, succes met de voorbereidingen en ik kijk al weer rijkhalzend uit naar jullie reisverslagen.

Gea Voshart 2019-06-03 18:05:34

Hoi Henk en Ineke, ben benieuwd wat jullie nu weer gaan beleven, veel plezier en succes toegewenst.

Thalla van der Burgh Kamstra 2019-06-03 20:13:52

Zo, zo 1300 km naar Constanta (Zwarte Zee). Aanvankelijk nog redelijk vlak langs de rivieren maar in Roemenië en verder toch andere koek. Qua hoogte en kwaliteit van wegen. Een nieuwe uitdaging precies 1 jaar na het overlijden van Clemens. Het komt vast goed na het debacle in IJsland.. We gaan het meemaken. Succes en inderdaad een goede voorbereiding is het halve werk. Knap hoor.

Klaas Boer 2019-06-03 20:35:22

Veel plezier! Hopelijk met iets beter weer dan vorig jaar. We lezen graag weer mee met de verhalen. Groetjes

Lucian 2019-06-03 22:10:35

Wat weer een leuk vooruitzicht. 2 wijzen die naar het oosten fietsen😂 Als jullie nog wat willen infietsen. Je kunt een keer een ritje maken naar ons huis in Musselkanaal , kamperen in onze riante tuin, testen of je luchtbedjes luchtdicht en tent waterdicht zijn..... dan verwennen we jullie met een heerlijk ontbijtje. Hoeft niet, maar mag In ieder geval een goede reis gewenst met dito verhalen. Ik kijk er naar uit!💋

Hedwig 2019-06-05 09:47:36

Veel plezier op jullie fiets vakantie, een hele onderneming in mijn ogen. Ik vindt 25Km al een heel eind Haha. Rustig aan, geniet ervan, en goed weer gewenst voor jullie. Hartelijke groet, Ton en Rina.

Moi Henk en Ineke, 2019-06-05 10:54:24

Erg benieuwd naar jullie komende belevenissen. Als je nog een reiszegen nodig hebt, weet je me te vinden! IRISH BLESSING May the road rise to meet you may the wind be always at your back may the sun shine warm upon your face the rain fall soft upon your fields and until we meet again may God hold you in the palm of His hand