Dag 23

Italië, Umbria

Voor het vertrek worden de fietsen opgetuigd , go-pro monteren , kaart instellen en zweetdoek aan de fiets hangen. En water, veel water mee.
Vervolgens ga je rustig fietsen. Om kwart voor 7 reden we weg op weg naar Rome.
Het was nog heerlijk koel maar om half 10 zagen we onderweg al 35 graden op de thermometer.
Het klimwerk van vandaag viel mee , ook omdat we vroeg vertrokken waren.
Onderweg weer mooie uitzichten.
Weer reden we door een wijnstreek.
Natuurlijk kom je allerlei plaatsnaam borden tegen met de vreemdste namen erop.
Tevens kwamen we onderweg een wel heel actieve zonnebloem tegen.
In een dorpje onderweg was een soort sport-en speldag. We vroegen aan een paar jongelui wat dit was. Gelukkig was er een meisje wat goed Engels sprak en ze legde uit dat dit de 25 e keer was dat dit gehouden werd. Dit om jongeren tot bewegen te bewegen.
We zijn nu aangeland op een mini camping bij een agriturismo. Zo mooi als de eerste was , zo minder is deze, een veld met allemaal kuilen en stoppels. Douche en wc gebruiken we van de eigenaar die alleen op het innen van campinggeld uit is. 🤔
Als het goed is dan bereiken we dinsdag Rome.....
Maar we zijn er nog niet , morgen wacht er weer een dag met klimwerk.

Het schiet nu aardig op, einde in zicht. Geniet nog maar lekker de laatste daagjes naar Rome.

Hans 2017-07-09 20:39:03

Respect!

Johan en Dineke van Brussel 2017-07-09 20:59:43

Nog even deurbieten en dan wacht het zoet van de eindstreep. Het blijft dagelijks een hoogtepunt om de foto's te zien en jullie verhalen te lezen. Grande. Moi.

Harm Jan 2017-07-09 21:49:36

Rome in zicht. 😊 De laatste "colletjes" is nu voor jullie een peulenschil. 😜 Toch mooi dat jullie bescherming bieden voor de zonnebloem tegen de felle zo'n. 😛

Annemarie 2017-07-09 22:09:51

veel sucses de laatste km en veel plezier

bouwe 2017-07-09 22:41:06

He toppers, Veel plezier en succes met de laatste kilometers! We genieten van jullie verhalen!