Dag0

Nederland, Appingedam

Ik noem deze dag maar dag0 omdat we morgen op pad gaan.
vandaag en ook gisteren stond in het teken van inpakken/uitpakken wegen weer andere dingen pakken en wegen, want over 4 weken gaan we terug vliegen van Budapest naar Amsterdam, en daar moet je ook rekening mee houden dat je niet te veel gewicht meeneemt.
Zoals altijd weer een heel gepuzzel wat neem je mee en wat juist niet.
Ik heb de bandenspanning gecontroleerd, met een speciale drukmeter, 5 Bar moet er in, in mijn eigen autobanden zit maar 2,4 Bar, kun je nagaan hoe keihard deze banden moeten zijn, maar ja we nemen ook weer dik 20 kilo mee aan kleren, tent, kookspullen enz. enz.
Ook nog even de brander geprobeerd, en deze doet het nog best, we koken op benzine, omdat dit op elke straathoek wel te verkrijgen is, in tegenstelling tot de bekende blauwe gasbusjes van campinggaz, daar hebben we in het verleden wel eens kilometers om gereden, om deze te kopen.
Morgenvroeg eerste trein gaan we weg naar Nijmegen, 2x overstappen in Groningen en in Zwolle.
We zijn er klaar voor.

Veel plezier & succes!

Robert, paørwt 2019-06-22 11:23:21

Heel veel plezier en succes!het weer zal deze keer geen spelbreker zijn;houd het hoofd wel koel met die hoge temperaturen😋groeten uit leek

Truus 2019-06-22 11:30:09

Vergeet niet een stukje toiletpapier mee te nemen.

Claudia 2019-06-22 13:41:21

Alvast goeie reis en veel plezier

Oiet 2019-06-22 14:37:36

Hallo Henk en Ineke Naar mijn weten ken ik jullie niet maar ik ga jullie zeker volgen. Wij zijn ook fietsers en misschien via pindat toch een link. Veel succes en erg veel fiets plezier.

Cor Giesberts 2019-06-22 17:13:17

Spannend...maar ook leuk al die voorbereidingen. Alvast heel veel plezier en natuurlijk succes!

Gerda 2019-06-22 18:50:58

Morgen de aftrap. Het weer begint goed. Morgen middag hebben wij een fietstocht van de kerk, dan denken eraan jullie. Groet

Aldersen Mieke 2019-06-22 21:56:00

En zo trekken 2 wijzen naar het oosten! Veel succes, zonnebrand op en goed drinken deze eerste dagen😘

Hedwig 2019-06-23 08:34:10

De vrijheid tegemoet. Zonnig en droog. Tot woensdag wind tegen. Daarna meer geluk op dat punt. Een nieuw avontuur. Gute reise bei den Deutschen.