Goed voorbereiden

Nederland, Aa en Hunze

Eergisteren en vandaag wat oefentochtjes gemaakt om de spieren wat te trainen.
Eergisteren een 35 km gefietst en vandaag een 43 km.
Over 14 dagen rijden wij gemiddeld per dag een 80 tot 100 km, maar dan zwaar beladen met elk 20 kilo en 2 tassen voor en 2 achter plus tent.
Gaat wel weer lukken.
We hebben het eerder gedaan.
De komende dagen gaan we de spullen pakken die we nodig hebben.
Een fietsersuitspraak is. : wat je thuis laat is meegenomen.

Veel plezier en groetjes

Bouwe 2019-06-10 09:02:39

Goede voorbereiding is het halve werk, zegt men. Alvast veel sterkte en vooral plezier gewenst.

Piet 2019-06-10 09:58:22

Leuke uitspraak, wat je thuis laat is mooi meegenomen :)

Thalla van der Burgh Kamstra 2019-06-10 11:04:27

Hopelijk is de voorbereiding goed verlopen. We wensen jullie een goede reis op de fiets zonder tegenslagen en wel met mooi fietsweer!šŸŒ¤ Jullie zoveelste uitdaging!! Succes

Reina en Jan 2019-06-18 10:53:37

Voor Nederland geldt volgende week een hittegolf en dat zal in Duitsland niet veel anders zijn. Beter dat dan elke dag regen dunkt me maar wel afmattend. Drinken dus en de pet op. Succes met de tocht.