Dag 11

Oostenrijk, Stams

Toen wij vanmorgen wakker werden was het net droog. Het heeft de hele nacht door geregend met af een toe nog een donderslagje, dus de tent was drijfnat. Bij het aankleden in zo'n kleine tent is het een hele toer om liggend op je rug je klamme fietsbroek aan te trekken.
Aangezien je zo'n fietsbroek op je blote kont draagt , heb ik soms het gevoel op de tafel bij de dokter te liggen voor een intern onderzoek. Het is dus wat banaal,zo'n kleedpartij.
Op de camping in Garmisch-Partenkirchen zag ik een kleine gele caravan. Zie de foto.
We zijn nog dichtbij de springschans langs gereden. Op 1 januari is deze op tv tijdens het welbekende schansspringen. En de schietschijven van de biathlon; langlaufen en schieten.
We stopten voor koffie en merkten dat de zon rare gezichten kan maken van stroopwafels. Zie foto.
Tegen 12 uur kwamen we door het dorpje Mittenwald met veel beschilderde gevels. Ik zag nog een bekend figuur die normaal op 5 december bij ons in Nederland rondloopt.
Het parcour was wisselend , 14 km vals plat en hellingen van 8 tot 10 %.
We voelen onze benen nu wel .
We zijn nu in Stams.
Morgen door naar Prutz

Hopelijk vanaf nu alleen maar 🌞.Geniet van de omgeving elke dag.

Jenny 2017-06-27 21:36:52

goede reis met droog weer,wij gaan morgen terug naar nederland,,, het is hier 33 gr,,,,geweest...

menno en Trijn 2017-06-27 21:49:22

Wij genieten van jullie verhalen en foto's,prachtig. 😊 Aan jullie gezichten te zien gaat het goed ( ? ) Op de helft? Veel plezier.

Annemarie 2017-06-27 22:13:29

En jullie gaan maar door, weer of geen weer. Materiaal pech of alles op rolletjes... Een mooie avontuur. Lekker vakantie! Veel plezier verder!

Petra 2017-06-27 22:21:44

Ziet er weer fantastisch uit. Zo te zien, zijn jullie al een aantal onsjes/pondjes kwijtgeraakt. Hals & Beinbruch voor de verdere reis, zal ik maar zeggen.

Bert Blok 2017-06-27 22:25:52

Wat geweldig doen jullie het toch. Zomaar over die hoge bergen heenrijden. Jullie moeten dan ook wel een geweldige conditie hebben. Veel plezier verder.

Jan Emmelkamp 2017-06-27 23:35:41

Bella diario di viaggio, con i chilometri di successo a Roma, gustoso gelato mangiare.

gerlinda 2017-06-27 23:54:17

Heftig die hellingen. Logisch dat je je benen voelt en je krijgt natuurlijk niet, zoals profs, even een goede massage. Kanjers om dit weer te doen. En ook nog van de mooie omgevingen kunnen genieten, waarvan we de foto's zien. Sterkte in de bergen.

Reina en Jan 2017-06-28 19:31:04

Wederom mooie foto's hoor! Vooral Oostenrijk met zijn hoge bergen, erg mooi om te zien. Succes verder met jullie lange reis.