Dag 17

Italië, Firenze

De camping waar we stonden had als noviteit tweeling wc's, 😉 zie foto.
Of je kunt er gelijk met z'n tweeën op.
Ook de kranen was weer iets aparts.
De route van vandaag was gelukkig niet zo heftig als gisteren.
Wel wat klimwerk maar ook veel daalwerk, en dat is iets waar wij wel van houden. Tijdens het dalen prachtige uitzichten, zie foto's.
We zijn nu in Florence, de temperatuur is +30 houden wij wel van.
We moesten dwars door Florence, het was vrij druk. Scooters die overal tussendoor vlogen, toeterende auto's .
Morgen hebben we een rustdag, we gaan de mooie binnenstad van Florence bekijken.
En gelijk een nieuwe tenthamer kopen, want die van ons is alweer gebroken op de harde ondergrond hier. Zelfs een rotsharing gebroken.
Michelangelo heeft hier in Florence veel sporen achtergelaten.
Dat zien we morgen wel.

Haha, Henk...tweeling wc's 😅 Dat is een toilet en een bidet! Hebben ze in Italië allemaal. Veel plezier en succes verder. Jullie zijn al n mooi eind op weg, geweldig om jullie te volgen!

Gerda 2017-07-03 20:35:34

Veel plezier morgen, een lekkere rustdag, veel plezier in Florence

Hans 2017-07-03 20:37:35

Prachtige foto's, uitzichten, krijg zin in vakantie! Geniet van Florence en haar rijke historie. Groet, Johan en Dineke

Johan en Dineke van Brussel 2017-07-03 21:09:06

Ik zie dat jullie de wielerbroeken weer hebben gewassen, een extra droogdag🤣😜 Wij willen jullie niet van je plannen afhalen maar je kunt ook via Umbrië ( lees via Assisi ) naar Rome. Minder hectisch/toeristisch dan de Toscane en o zo prachtig!!

Hedwig 2017-07-03 21:53:16

Geniet van de rustdag in het mooie Florence , en schitterende stad. Mieke wist vroeger ook niet, toen ze logeerde in een hotel, waar die tweede WC voor was. Ze heeft haar voeten daarin gewassen. Niet te hard van de bergen af, maar jullie zijn het gelukkig wel gewend. Groet A en M

Aldert en Mieke 2017-07-03 23:44:24

Aldert en Mieke 2017-07-03 23:44:49

Moi Wat een prachtig verhaal van die honden in de kerk,ik zie het voor me😂jullie zijn bijna op de plek van bestemming!respect hoor,en helemaal goed;die rustdag!!gisteren voer hier bij de loreley de Goethe langs...wederom vol met het koeterwaals volkje😎geniet van jullie rustdag en verdere reis!ciao