Dag21

Nederland, Appingedam

Vanmorgen om 3 uur ging de wekker Buiten scheen de zon alweer (nog).
Om 4 uur werden wij met de shuttlebus naar de luchthaven Leif Erikson gebracht.
Zie de foto's.
Bij het inchecken van de bagage bleek dat onze fietsdozen niet in de scanner pastten. Daarom moesten ze handmatig gecontroleerd worden, dus dozen open en kijken. Ook werd er door met een papiertje over de fietsen en helmen te vegen gecontroleerd op "chemicals".
Natuurlijk niks op aan te merken. Gelukkig hadden ze daar tape om weer dicht te maken.
Daarna instappen en na een 3.5 uur landden wij veilig op schiphol.
Marlies en Gerwin hadden de auto gebracht en Gerwin is direct weer met de trein terug gegaan om Jolien van school te halen. Marlies stond ons op te wachten maar het duurde nogal lang voordat onze fietsen kwamen. Maar na een dik half uur waren ze er. Mijn doos was opengescheurd, maar gelukkig geen schade. Daarna met 2 karren naar P1 en daar de fietsen uitpakken, weer inelkaar zetten zodat ze op de fietsendrager konden. Ook hier ben je nog wel even mee bezig.
Via Zwolle en Delfzijl waar we door de kinderen werden verrast met drinken, taart en heerlijk eten zijn we weer thuis beland.
Alles is weer goed gegaan.
Wij willen een ieder bedanken voor zijn of haar reactie op Pindat.
Voor ons waren jullie bijdragen altijd heel leuk en bemoedigend om te lezen.
Deze vakantie is anders verlopen als we hadden gehoopt, maar we hebben er het beste van gemaakt en veel gezien.
Het wspr experiment is helaas mislukt,
maar ik wil toch de velddagleden bedanken voor hun steun en support.
Waar we volgend jaar heengaan is nog onbekend. Misschien wel wat droger en warmer dan nu.

Welkom thuis. Het was mooi jullie verslagen te lezen.

Henk Samplonius 2018-07-06 23:57:53

Het was bijzonder om jullie te kunnen volgen op deze barre reis met prachtige foto's! Nu nog even genieten van de Hollandse zomer!

Henk Mulder 2018-07-07 01:45:11

Heel mooi dat jullie weer thuis zijn. Natuurlijk wel even wennen, alleen al aan het weer hier vrijwel voorlopig alle dagen zon. Hopelijk hebben jullie ondanks alles toch kunnen genieten van een bijzondere vakantie op een nog bijzondere eiland. Wellicht toch voor herhaling vatbaar?

Piet uit Koog aan de Zaan 2018-07-07 07:42:45

Velkominn heim

Claudia 2018-07-07 07:49:17

Welkom thuis, we hebben genoten van jullie verhalen. Kunnen jullie weer plannen maken voor het volgend jaar. En wij de spannende verhalen weer lezen

Aldert en Mieke 2018-07-07 09:04:57

Gelukkig weer veilig thuis en wat een ervaring nemen jullie weer mee. Slechte, hele slechte maar gelukkig ook hele mooie dagen. Die rugzak van jullie is onderhand niet meet te tillen. Heel knap wat julle weer hebben geflikt samen. Zo zie je maar dat echte liefde alles overwint!! 👨‍❤️‍👨💪

Hans en Yvonne 2018-07-07 09:30:07

Het zit erop! En hoe! Dankzij jullie verslagen in woord en beeld weten wij er alles van. Weer thuis: taart, ander weer, ander ziekenhuis, nieuwe plannen, het leven blijft een groot avontuur! We zullen de dagelijkse pindat missen. Het ga jullie goed!

Petra 2018-07-07 09:45:07

Fijn dat jullie weer in Nederland zijn en zo hebben genoten van jullie reis. Ook fijn dat wij mee mochten genieten met jullie. Geweldig om steeds jullie verhalen te lezen en jullie foto's te zien. We kijken al weer uit naar jullie volgende reis.

Pieter en Gea 2018-07-07 11:16:09

Vaailig en gezond weer thoes Gauw onder douche en schone bloes Din lekker noagenieten in toen Scheelt joe hail wat poen Gain gletsjers of n vulkaan Mor gewoon n rondje Daam Goedkoop boodschappen bie Albert Hein O wat is dat toch fijn. Kin je weer spoaren veur nije fietstocht Had ik zo docht. Moi.

Harm Jan Ariesson 2018-07-07 11:29:35

Welkom thuis Henk en Ineke, we hebbben weer genoten van de vele dagelijkse avonturen die jullie beleefd hebben. Groetjes

Fred en Carla 2018-07-07 11:39:57

Welkom thuis in het mooie zonnige Groningerland. De "winterkleding " weer in de kast, nu tijd voor de korte broek en shirt. Heb genoten van jullie verhalen. Nu maar lekker nagenieten in de tuin met een plakje Groninger koek.

Annemarie Bernardusdottir 2018-07-07 12:08:30

Ja, ja, ik had nog niet gereageerd, maar heb de verslagen wel allemaal aandachtig gelezen. Prachtige verhalen en spectaculaire foto´s en landschappen. Bravo voor jullie inspanning en doorzettingsvermogen. Ik bombardeer jullie als de echte diehards in onze familie. Suggesties voor volgend jaar. De alom geprezen ronde van Schildmeer of die van de Kalahariwoestijn. Echte aanraders.! Sterkte verder thuis.

Jan Emmelkamp 2018-07-07 15:30:33

Welkom thuis! Dank jullie wel voor de mooie verhalen

Janneke 2018-07-07 21:28:40

Goed dat jullie, na zoveel belevenissen, weer gezond en wel weer thuis zijn. Na al die ontberingen toch nog veel gezien en beleefd. Bedankt dat we dat via jullie verhalen en foto’s dat op afstand mochten meebeleven. Hier terug kunnen jullie hopelijk, dankzij het mooie zomerweer, een beetje op temperatuur komen.