Dag 15

Italië, Emilia-Romagna

Vanmorgen toen we wakker werden was het net droog, het heeft de hele nacht door geregend, dus alles kwam weer nat mee.
In het toilet gebouw kwam ik de volgende sticker tegen. Zie foto.
Omdat Ineke steeds meer last krijgt van haar handen hebben we plan B in werking gesteld .
We zijn weer een stukje gaan treinen.
Opgestapt in Bolzano en uitgestapt in Bologna. Hier was het weer ook gelijk een stuk beter.
We zitten nu tegen de Apennijnen aan en gaan nu via Toscane naar Rome.
Op de foto's is te zien dat de bergen steeds kleiner worden.
In de Po-vlakte lijkt het net op Nederland.
Morgen door naar het zuiden. We komen er in ieder geval schoon aan. Alle kleren hangen aan de lijn, nou ja, bijna alle natuurlijk.

Het blijft mooi om jullie verhalen te lezen en de foto's te bekijken. We kijken er iedere dag naar uit. Wat jullie verhalen betreft, doe net als Frank van Rijn en maak een mooie fietsboek over jullie verhalen, Engeland Schotland en nu Italie. Wordt vast een bestseller. Moi

Harm Jan 2017-07-01 21:41:05

Het zit jullie nog niet mee. Hopelijk dat straks de zalvende handen van Fransiscus de pijnlijke handen van Ineke enigszins kan verzachten. Misschien dat je ergens aan dikke handschoenen o.i.d. kunt komen. De meegestuurde foto's zijn onverminderd prachtig.

Piet 2017-07-01 21:51:52

Ast nait wul zo ast mot,,mot zo ast wil.dan mor zo. succes,gr Menno en Trijn

menno en Trijn 2017-07-01 22:57:48

Dus je mag niet roken in het toiletgebouw;-) Leuk om jullie reisverslagen te lezen en de foto's te bekijken. Fijne vakantie en veel plezier.

Klaas 2017-07-01 23:00:18

Was er voor jullie wel een zitplaats in de trein, of moesten jullie net als de fietsen?

Annemarie 2017-07-01 23:27:41

Hè dappere helden Petje af voor jullie Leuk om te volgen en veel plezier samen !

Krijn en Janneke 2017-07-02 15:03:44

wees voorzichtig ineke,straks overbelast en nog meer pijn.Waak hiervoor.Most zeker nog 40 joar mit. Verder wel lekker genieten.

jenny 2017-07-02 18:57:53

Leuke verhalen om te lezen. Ik lees ze 's ochtends op me werk elke keer. Jullie maken heel wat mee zo te lezen en te zien. Jullie planten (binnen en buiten) zijn onlangs nog verzorgd. Ze doen het nog heel goed.

Bert 2017-07-03 08:20:00

Het schiet al flink op Op deze manier krijg je onderweg een hoop te zien

Jan Bos 2017-07-03 10:11:17

Zet mij maar vast op de intekenlijst, ik wil dat boek wel lezen!