Dag 6

Duitsland, Oedheim

Omdat het vandaag weer heet zou worden de wekker weer op 5 uur gezet
We worden steeds meer vroege vogels.
De route van vandaag voerde langs de neckar een mooie slingerachtige rivier onderweg broodjes gekocht voor ontbijt.
Op de hoek van de bakkerswinkel was een markering aangebracht die liet zien hoe hoog het water was gekomen.
Dat verwacht je niet van zo'n rustige rivier. In Bad Wimpfen was het Anton Pieck gehalte zeer groot.
Ons foto toestel raakte daardoor in de stress want na 1 foto hield hij ermee op.
Na wat onderzoek bleek dat de beeldchip het heeft begeven. We zitten nu zonder fototoestel.
Gelukkig kan ik met mijn telefoon ook foto's maken.
We moeten dus uitzien naar een andere.
Vanmiddag zijn we na 83 km aangeland op de camping.
We zitten achter slot en grendel.
Duitse grundlichheid.
Op deze camping zit ook een visvijver ik zag dat er dikke vissen omhoog gehaald werden.
Vanavond nog gepraat met mede fietsers die op een tandem reden.
Ze waren heel enthousiast en deden verslag van hun fietsvakanties.
Zo leer je weer van de ervaringen van anderen.
Ze waren verbaasd dat ik mijn eigen stroom opwek middels de fiets naafdynamo en 2 accupacks.
Ik heb nu constant de route voor mij op het stuur
Morgen gaan we verder naar het zuiden.

Zo te lezen / kijken doen jullie veel indrukken op.(en wij ook) Geniet ervan. Goede reis.

Annemarie 2017-06-22 23:35:29

Dag Henk en ineke, Wat ontzettend leuk om jullie te kunnen volgen. Nog maar een week op pad en al heel wat gefietst,gezien en beleefd! Ook mooie foto's Goeie reis verder en behouden vaart! Groet, Henk en Geeske Mulder

Henk mulder 2017-06-23 13:09:43

Dat ziet er allemaal prachtig uit. Heel leuk om mee te lezen!