Regen, hoosbuien en camper kijken

Nederland, Borculo

Ook vanmorgen is het weer herfst en we verlaten de “camping” met plezier. We stonden ongeveer een meter (maximaal) van onze buren dus het gevoel van vrijheid met een camper is er niet echt. Deze camping is niet echt een om aan te raden maar we hadden gisteren weinig keus.

Nick stuurde gisteren een suggestie om bij een camperdealer te kijken als we in de buurt zijn. En ik geef de TomTom opdracht om via dat bedrijf te rijden. We komen daar op een mooie tijd, net voor de middag, aan en mogen rondkijken en ons verlekkeren aan campers waar we best mee op stap willen gaan. Maxi voelt zich in elke camper thuis, als ze maar onder de tafel mag liggen of zitten. Een uurtje later gaan we likkebaardend weer verder. Het blijft leuk om te dromen van wat zou kunnen…..

Over leuke en redelijk smalle wegen rijden we verder naar Borculo, maar eerst stoppen we nog eventjes om bij een supermarkt inkopen te doen voor de komende dagen. We hebben nog geen idee waar en wanneer we de komende dagen ergens aankomen. We vinden ons doel voor vandaag moeiteloos en na ons te hebben aangemeld kunnen we ons installeren. De regenbuien, zeg maar hoosbuien, komen met kracht naar beneden en als Sandra met Maxi even gaat wandelen komen ze redelijk verzopen terug.

We genieten van de ruimte en het vrije uitzicht over weilanden dat we nu hebben. Het contrast net gisteren kan haast niet groter zijn. De weersverwachting voor morgen maakt ons niet blij, dit is niet echt fijn om om de haverklap de dakluiken te moeten sluiten omdat de regen weer binnenkomt. Er is zelfs een moment dat de zon en schaduw werpt over de camperplaats, dat hebben we vandaag niet eerder gezien! Na een borreltje serveert Sandra een lekkere bami en we staan op een mooi donker stekje. Morgen besluiten we wat we doen.