Een stukkie verder

Frankrijk, Montbizot

Het is nog vroeg als we wakker worden, de merels doen flink hun best en verder is het stil in Temse. Na het ontbijt vertrekken we om ongeveer 8 uur. Het doel van vandaag is een plek net voor Le Mans.

Het is goed weer om te reizen, zon en wolken wisselen elkaar af en af en toe een bui.

Eerst een stuk route nationaal en daarna de Peage. De peage is heel erg rustig, het rijdt lekker door. Op de rechter baan, laat de rest maar voorbij razen/racen. Dat doen twee bijzonder verpakte Ferrari’s, willen kennelijk niet gezien worden. Door hun snelheid lukt dat bijna.

Na een paar korte stops om de innerlijke mens te verzorgen komen aan op de plaats van bestemming. Een klein plaatsje met de naam Montbizot. De camperplaats (code 21897), net naast de camping ziet er goed uit. Behalve een trouwerij die net is afgelopen als we arriveren is er weinig te beleven maar dat hoeft ook niet.

We amuseren ons prima met een boek en een muziekje. Morgen weer verder.

Heerlijk, dat is echt vakantie!