De eerste etappe

België, Pijnacker-Nootdorp

Gisteren hebben we Maxi al naar haar vakantieadres gebracht en de eerste berichten uit haar verblijf waren goed. We kunnen vandaag dus met een gerust hart op pad.

Sandra was lekker bijtijds thuis van haar werk en rond 5 uur zijn we vertrokken. Eerst nog even tanken en dan op weg. Na een uurtje konden we eindelijk de skyline van Rotterdam niet meer zien. Wat een drukte op de weg op vrijdagmiddag. Normaal gesproken komen we dan niet op de weg en dat is maar goed ook.

De Liefkenshoektunnel bleek een goede keuze te zijn en we hebben verder geen file meer gehad. Maar we zijn in België en de nummers van de uitritten zijn dan ook niet zo als in Nederland. We moesten er af bij uitrit 15 naar Temse, maar na 14 kwam 16! Welkom in het land van Suske en Wiske. Maar de TomTom pikte het aardig op en na wat omzwervingen door Temse zijn we op een mooie nieuwe camperplaats (code12634) aangekomen. Voor €2.00 kunnen we overnachten. Dat is dan wel weer top. We hopen op een rustige nacht en morgen verder naar Frankrijk.

Al lekker op weg, fijne reis.

Marcel 2019-05-10 21:48:25

Veel plezier en een goede veilige reis. Ga even langs Lyon

Alida 2019-05-10 22:05:24

Mooi zo! Afrit 16 komt me bekend voor, en ik had inderdaad begrepen dat er ergens een camperplaats moest zijn. Goede eerste stop!

Nick 2019-05-11 00:27:17

Mooie reis voor de boeg! Veel plezier op een véél groter rondje dan met de “vier acht vier” 😂😂