De Limesroute

Duitsland, Idstein

Rond 10 uur verlaten we de camperplaats in Bad Ems. Na een paar mislukte pogingen om de Limesroute op te pakken (omleiding ivm kermis en wat andere werkzaamheden) lukt het dan toch. We rijden door bossen en mooie plaatsen zoals Nassau, Bad Schwalbach en Taunusstein. Het blijft opletten geblazen met de instructies van de vriendelijke stem van de TomTom. Zo nu en dan wil die ons een weg insturen die daar echt niet geschikt voor is. Waarschijnlijk is de route die we opgehaald hebben er een voor motoren.
We stoppen voor de lunch in Idstein. De camperplaats ziet er super uit en er is veel groen zodat Maxi ook aan haar trekken komt.
We besluiten hier te blijven.

De altstad is niet groot maar wel heel mooi, prachtige vakhuizen en torens. We worden weer vaak aangesproken door mensen die willen weten wat voor ras Maxi is. Labradoodles zijn hier kennelijk niet zo bekend.

We zitten nog even buiten en maken de fles Federweiss soldaat.

Vanavond staat een pasta met pfifferlingen en Surimi op het menu.

Leuke stadjes zo onderweg. Lekker genieten. Fijne dagen verder.