Aan de Main

Duitsland, Kleinwallstadt

Gisteravond zijn tot laat nog campers gearriveerd op de CP. Zoals gewoonlijk waren het Italianen die laat en met veel geluid als laatste aankwamen. Hard rijden en laat remmen is samengevat wat ze tegen 11 uur deden. Gelukkig bleef het daarna rustig.

Vanmorgen hebben we de kachel aangedaan. Om even over 7 uur was het binnen net 11 graden en dat vinden we toch net wat te fris. Helaas lag Maxi met haar achterste voor een opening van de kachel dus ik moest die dichtdoen om haar kont niet te roosteren. Maar Mien was wakker en wilde naar buiten. Wat doe je dan als baasje? Precies, wat aandoen en gaan wandelen. Het was niet onaangenaam buiten en we zijn naar de bakker in het dorp gelopen en hebben heerlijke broodjes gekocht.

Rond half elf zijn we weer verder gegaan. Door grote bossen en ruime vergezichten van landbouwgronden. Wat is Duitsland toch mooi en afwisselend. Een beetje jaloers op die ruimte zijn we toch wel.
De Limesroute volgend zijn we om Frankfurt gereden. Het was druk op de meeste wegen en het is opvallend hoeveel er hier gefietst wordt.

Rond drie uur komen we aan op onze beoogde CP aan de Main. We installeren ons en besluiten in het dorp te kijken. Tot ons geluk vinden we een Italiaans eiscafe en we nemen er nog een!

Terug op de CP genieten van het zonnetje met een glaasje rosé en het uitzicht over de rivier.

Dus schijnbaar was het weer zo opgewarmd dat je een lekker ijsje nodig had! Goed zo!