In Frankrijk

Frankrijk, Revin

We zijn vanmorgen rustig vertrokken, maar op de weg leek het weer ouderwets druk. Niet dat we in de file hebben gestaan maar het was wel een constante stroom verkeer met ook veel vrachtwagens en nauwelijks campers of auto’s met caravan. Als dat de voorbode is voor de komende 2 weken dan hoeven we nooit lang naar een overnachtingsplaats te zoeken.

Pas na Brussel werd het verkeer wat minder druk. De laatste 25 km reden we binnendoor naar onze eerste stek van deze vakantie, een camperplaats in Revin (code 48098). De cp ligt direct aan de Maas en ook een supermarche om de hoek. Sandra scoort de eerste lekkere kaas, wat rillette en een streng gerookte knoflook. Wat een feest om mee te beginnen.

Bij de korte wandeling door het dorp komen een boulangerie/patisserie tegen en kunnen het niet laten om ook die te sponsoren. Vanavond dus vruchtentaart bij de koffie.

We eten buiten het restje gestoofde geit, en ook deze keer smaakt het weer best. Het flesje rosé erbij samen met de zon en de warmte maken het feest voor vandaag compleet.
De koffie met vruchtentaart maken het af. Rond een uur of acht begint het zachtjes te regenen en we verdwijnen naar binnen. Lampen aan, boek erbij en straks nog een stukje stokbrood met rilettes of kaas. We hebben vakantie in Frankrijk !!!!