Net voorbij Bordeaux

Frankrijk, Montbizot

Ook vandaag waren we redelijk vroeg wakker en zijn kort na het ontwaken vertrokken naar Le Mans om te tanken en wat inkopen te doen bij grote supermarkt. Nou, zeg maar grote hypermarkt! Wat zijn ze toch enorm, deze hypers. Menig Nederlands supermarkt zou je kwijtraken in een hoekje van deze gigant.

Na de inkopen zaten we snel weer op de Peage en tot onze verbazing was het om half tien meer dan rustig op deze snelweg. Niet dat we daar over klagen, zeker niet! Even na 11 uur heeft Sandra het stuur overgenomen en een uurtje gereden. Bij Poitiers hebben we de Peage verlaten en zijn verder gereden over de N10 via Angoulême naar Bordeaux. Voor Bordeaux werd het wel drukker en op de ringweg was het echt druk, maar geen files.

We staan nu in Pissos (code 64412) op een parkeerplaats achter de kerk. We hopen dat de klokkentoren vannacht stil blijft anders zal er van slapen weinig komen.
Morgen verder naar Spanje, Pamplona is het eerste doel.

Je hebt bijna dezelfde route gedaan als wij vorig jaar op de terugweg. Alleen nu op je eigen wielen!😉 Het schiet lekker op zo, dus morgen tapas!👍

Nick 2019-05-12 20:26:30

Een kleine week hiervoor stonden we op dezelfde plaats. Fijne reisroute.