Naar La Vila Joiosa

Spanje, Benidorm

Ik had zin om nog een keer naar La Vila Joiosa te gaan. De trein van 10.30 uur genomen, en nu bij het ravijn uitgestapt. De vorige keer ben ik bij de markt uitgestapt om daar een foto te maken voor Sandra.
Bij het ravijn staan prachtige gekleurde huizen. Ook smalle straatjes naar het strand. Altijd leuk om daar ff doorheen te lopen.
Bij het strand was het behoorlijk druk. Niet zo bijzonder hoor, het is zondag en mooi weer.
Ik ken de route inmiddels wel, maar het blijft leuk om die te lopen.
Bij La Cala nu niet naar het strand gelopen, maar daar gelijk de weg naar Benidorm genomen. Dat scheelt wat klimwerk.
Onderweg mijn broodjes opgegeten op een bankje aan de doorgaande weg. Ook wel grappig om daar te zitten.
Om 14,45 uur was ik weer in het appartement. Tijd genoeg om nog ff naar het strand te gaan.
Daar nog tot 17.00 uur gebleven. Was echt lekker.
Vanavond afgesproken met Rien en Riet bij de chinees.

Nico, we hebben genoten van jouw verhalen, wandeltochten en foto's in en rond het prachtige en zonnige Benidorm! ☺️ Een goede terugreis dinsdag en tot ziens weer in de Blauwe Reiger! 🤗

Ronald en Trudy 2024-01-29 09:45:15

Na de jongens, veel dagen gemist met Cindy, maar nu net alles een beetje ingelopen. Jij hebt zeker een drukke, maar zeer gezellige tijd met de kinderen gehad. Moest wel lachen hoe goed jij melk kan schudden. Ja…… nu is het weer spulletjes pakken, en dan naar huis. Ook dat is weer fijn. Alleen met de temperatuur hier en daar is een groot verschil. Hier hebben ze het ook getroffen met het wandel weekand. Zon en droog. Kwamen weer een heleboel mooie foto’s van daar voorbij. Geniet nog ev3n van de warmte, een hele goede reis terug en tot gauw. Pakkerd van mij.😘