Naar Altea.

Spanje, Benidorm

Vanmorgen de bus van 10.00 uur naar Altea genomen. We wilde graag naar het oude centrum bij de kerk. Dezelfde plek als waar ik een paar dagen geleden met de anderen was geweest. Nu met daglicht.
Ergens in Altea uitgestapt en aan de boulevard eerst koffie gedronken.
Daarna via, soms steile, smalle weggetjes naar boven gelopen. Dat was al een attractie op zich.

De kerk was nu open, dus een mogelijkheid om daar een kaarsje op te steken.

Natuurlijk op diverse plaatsen foto’s gemaakt. Die lokatie leent zich daar ook bij uitstek voor.

Doordat je daar vrij hoog zit, heb je een prachtig uitzicht op de omgeving. Ook de berg van Calpe is goed in beeld.

Later aan de boulevard bij de haven nog iets gegeten.
Vervolgens via de boulevard naar Albir gelopen. Een leuke wandeling, zeker doordat het mooi weer was.
Vooral het laatste stukje boulevard vind ik daar erg mooi. Had ik al foto’s van gemaakt toen ik daar al naar toe was gelopen.

In Albir de bus genomen om weer terug te gaan naar ons vertrouwde Benidorm.

Omdat het nog steeds mooi weer was, heb ik mijn strandstoeltje opgehaald en ben een tijdje op het strand gaan zitten. Ff wat lezen in mijn boek uit de Cervantes bibliotheek. Ik denk niet dat ik dat boek uitkrijg.
Cindy ging een rondje lopen en kwam mij wat later aflossen. Kon ik lekker ff met de pootjes door het water lopen.

Vervolgens ergens koffie gedronken, natuurlijk met iets lekkers erbij. Ik wilde een droog koekie, maar dat lukt natuurlijk niet als je met Cindy op stap bent.

Daarna ben ik naar het appartement gegaan. Ik wilde daar nog wat verder lezen, maar ik ben in slaap gevallen.
Werd wakker van de bel, Cindy was ff naar de pedicure geweest voor een behandeling.
Gelukkig maar, anders sliep ik nu nog denk ik, lag zo lekker in het zonnetje.

Vanavond gaan we naar hotel Monaco om iets te eten. Daar hebben ze op maandag een Oriëntaal buffet. Echt iets voor Cindy (ik vind dat ook lekker hoor). Riet en Rien komen daar ook, zal wel weer gezellig zijn.
Mooie afsluiting van deze dag.
Ik denk dat we er een leuke dag van hebben gemaakt. Het weer heeft daar natuurlijk ook aan mee gewerkt.

Wat een prachtige dag en wat hebben we het getroffen met het weer. Dank u wel weergoden 🤗🫶🏻

Cindy 2024-01-22 20:44:09

Wat een leuke foto’s van jou en Cindy, zit er nu pas na te kijken, even wat gemist, maar ga nu snel verder met kijken. Je oog is weer keurigin orde zag ik. Ik snel door.