Naar de Cisne markt.

Spanje, Benidorm

Ik ben vandaag naar de Cisne markt gelopen.
Ik wist de naam van die markt niet meer. Pas toen ik er weer was, wist ik het ook weer.
Hier gingen we altijd een of twee keer naar toe als we in Benidorm waren.
Het staat te boek als een antiek markt, maar ze verkopen er, net als op een gewone markt ook van alles.
Eerst kwam ik langs de gewone markt, waar het echt druk was. Voetbal was er nog niet, dus gewoon doorgelopen. Ben een onbekende weg ingeslagen, weer ff wat anders (foto).
Bij de Cisne markt was het ook behoorlijk druk.
Lekker rustig over de overdekte markt gelopen. Je kunt er ook lekker en goedkoop eten. Dat deden we dan ook vaak als lunch. Ook was er vaak een optreden, wij hebben er Michael Jackson een keer gezien. Er stond nu ook iets gepland, maar daar heb ik niet op gewacht.
Op de terugweg nog wat boodschappen gedaan, ik wil vanavond thuis eten.
Na de lunch nog een rondje gelopen.
Eerst lekker met blote voetjes door het zeewater gelopen. Werd nog tegengehouden door een meeuw. Brutaal bleef hij gewoon voor mij staan.
Ff met hem gepraat, en toen mocht ik door.
Ook nog naar het puntje gelopen. Daar was het echt heel gezellig druk.
Zoals met mezelf afgesproken, thuis gegeten.