Nog een keer naar het kruis.

Spanje, Benidorm

Vandaag ben ik voorlopig voor de laatste keer naar het kruis gelopen. Onderweg dacht ik dat ik eigenlijk wel naar de hoge berg ernaast wilde doorlopen. Daar was ik nog niet geweest.
Was er ook wel weer voor. Geen strandweer, maar wel een lekker zonnetje.
Eerst ff rustig gezeten bij het kruis, het was er opvallend rustig. Ook wel eens lekker.
Daarna dus doorgelopen (geklommen) naar de naastgelegen berg. Een foto gemaakt, waarbij ik heb aangegeven dat ik daar naar toe ga.
Ik denk dat ik daar de laatste keer met Eric ben geweest. Later een foto naar hem gestuurd om te vragen of hij wist waar ik was.
Hij had het bijna goed.
Kom ik op de top een paar backpackers tegen. Had er eigenlijk een foto van moeten maken.
Vroeg nog wel of ze naar Santiago gingen. Lachend lieten ze mij weten dat dat hun bestemming niet was.
Om terug te gaan ben ik niet via het kruis gegaan, maar via een smal en steil pad aan de andere kant van de berg. Kon het niet laten. Prachtig maar wel uitkijken waar je je voetjes zet.
Was best nog wel een aardig eind.
Maar goed, uiteindelijk met een goed gevoel mijn voetjes weer op de gewone straat gezet.
Onderweg nog wat boodschappen gehaald, niet te veel, morgen is het voorbij.
Verder niet veel meer gedaan. Mijn appartement opruimen en de koffer inpakken.
Later op de middag nog wat spulletjes naar Riet en Rien gebracht en daar koffie gedronken.
Ik was van plan om met hun samen uit eten te gaan. Ik ben echter wat verkouden, en het water loopt mijn neus uit. Geen goed idee dus om dan uit eten te gaan. Ik haal straks wel een portie kebab. Ook lekker.
Ondanks de lichamelijke ongemakken, weer een mooie dag gehad.