Van Enines naar Namen, 28,4 km

België, Namen

Om 09.00 uur vertrokken.
Ik heb vannacht zeker op één van de mooiste kamers tot nu toe geslapen. Ook gezellige mensen. Dus een prima adres om jarig wakker te worden. Veel leuke reacties gehad. Hoewel ik verjaardag niet echt vier, komen de lieve berichtjes wel aan. Iedereen bedankt.
Om bij de pelgrimsroute te komen moest ik eerst 2,5 km over een slecht pad. Het vele water laat zijn sporen achter.
Verder vandaag een makkelijke route. Die liep over een kilometers lang fietspad wat ze hier een Ravel noemen. Ik ben een paar keer onder een groot en lang viaduct van een snelweg gelopen. Onder andere die van de A4 van Brussel naar Luxemburg.
Vlak bij Namen zag ik een huis in het water staan. Een bizar gezicht.
Goed wandel weer geweest. Geen regen, hoewel er wel veel donkere wolken voorbij kwamen.
Het laatste stukje wel veel klimmen en dalen. Goed voor de kuiten.
Om 16.00 uur aangekomen. Ik werd gelijk gefeliciteerd. De kinderen hadden ff gebeld om dit door te geven.
Een leuk huis een aardige gastvrouw dus hier lukt het ook wel. Moet wel mijn eigen laken gebruiken. Ik kan hier ook eten.
Grappig dat het hier nu ook even flink heeft geregend. Geen last van gehad.

Lieve jarige Nico ,dappere camino, van harte gefeliciteerd met je verjaardag! En dat 'vieren' in Namen was jouw doel. Dat is je gelukt, wat een mooi cadeau! Ook de hartelijke felicitaties van Marga en Jaap toegewenst. Gezellige avond en morgen veel succes met het vervolg van je pelgrimswandeling. 🎁🎈🍰🍺

Ronald en Trudy 2021-07-26 18:48:07

Gefeliciteerd van op grote afstand, Nico!!

Richard en Bregit Keijzer 2021-07-26 20:56:06

Van harte gefeliciteerd Nico, wat een presentatie op je verjaardag. Wat een bizar gezicht dat huis in het water, lijkt mij verschrikkelijk als het je gebeurt. Hoop dat je het niet teveel tegen komt, en dat je wegen goed loopbaar blijven. Proost op je verjaardag en heel veel succes voor morgen!

Anna 2021-07-26 21:36:50

Even bellen naar de gastvrouw was wel het minste wat we konden doen… Toch nog een klein beetje een jarig gevoel voor je. Maar het is natuurlijk wel bijzonder zo… Wij hebben op afstand een borrel gedronken op je en gelukkig nog even kunnen face-timen… Slaap lekker en morgen weer gezond op…😘

Chantal en Marco 2021-07-26 23:40:03

Nico, Gefeliciteerd met je verjaardag, dus nu 76 jaar . Leuk dat ik je mag volgen , ik heb in 2015 de zelfde route gelopen ,en volbracht. dus ik herken veel dingen van jou Camino. op 19 augustus ga ik naar Santiago en ga daar de Ruta Do Mar lopen , 300 km aan de kust van de golf van Biskaje het eind van Camino del Norte. Buen Camino

henk@ursem.info 2021-07-27 10:40:09

Ik moet je nog van harte feliciteren. We waren druk met van alles en nog wat op ons vakantieadres. Zoals gewoonlijk moest alles weer opgeladen worden. We hebben een borrel op je gedronken aan het strandje. Je gaat lekker hoor. Groetjes van Nadine, Arthur en Gre.

Gre 2021-07-27 12:02:08

Lieve Nico, Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Vreemd om niet thuis te zijn, maar gelukkig hebben je kinderen het goed gemaakt. Wat een afstand heb je al afgelegd. Hopelijk heb je morgen ook goed weer. Een knuffel van ons.