Morgen vertrek ik

Nederland, Alkmaar

Morgen is het dan zo ver. Ik vertrek richting Santiago de Compostela.
Ik ben nieuwsgierig naar het verloop van de reis en ook naar hoe lang ik het vol ga houden.
Ik heb voor de eerste 9 dagen een slaapplaats geregeld zodat ik die zorg ff niet heb. Dat zal later wel anders worden.
Het is vakantie tijd dus verwacht ik veel ‘ sorry we zijn vol’ te horen. Ook weet ik niet hoe de reis verloopt dus kan ik sowieso niet te lang vooruit plannen.
Mijn rugzak weegt 9,5 kg. Op zich niet verkeerd denk ik, er komt nog wel eten en drinken bij maar dat wordt gedurende het de dag steeds minder.
Ook kan ik na verloop van tijd wat ballast overboord gooien. Ik heb 4 route boekjes mee, als ik die niet meer nodig heb stuur ik ze per post naar huis.
Ik denk dat ik genoeg getraind, dus trek ik met een goed gevoel de deur achter me dicht.

Goed begin is het halve werk. Veel succes met het lopen!

Richard en Bregit Keijzer 2021-07-12 14:58:11

Wat bijzonder! Ja, bijna het startschot voor jouw bijzondere avontuur…. Heel succes alvast Topper!!

Marco 2021-07-12 16:17:13

Heel veel succes en ik loop in gedachte met je mee

Bregit 2021-07-12 16:33:41

Heel veel succes! Doe voorzichtig en geniet van de wandeling. Wij zullen op het gebouw passen.

Gerard en Joke Oeljee 2021-07-12 18:12:45

Een hele goeie reis. Ga hier van genieten.

Lenie en Jan 2021-07-12 22:10:32

Het adres is vermoedelijk de vroegere ijssalon tegen over mijn lagere school die inmiddels gesloopt is. Als je de Bernhardbrug links passeerd kijk dan na de kruising naar rechts en op nr 189 dat was onze eerste woning. Veel succes.

Bert Siebeling 2021-07-12 22:27:37

Lieve pap, Je reis gaat zo echt beginnen. Wat ben ik super trots dat je dit gaat doen. Veel plezier en geniet en in gedachten zijn we ieder stap bij je. Love you. 😘

Cindy 2021-07-13 06:56:40

Hi Nico! Wat mooie dat je weer op reis gaat! Ik wens je een Buen Camino! 👣🤗

Monique 2021-07-13 09:07:02

Een goede reis gewenst Nico. Prachtig, jouw pad te kunnen mee vervolgen. Heb er erg veel bewondering voor. Go Nico Go!

Betty 2021-07-13 09:30:06

Lieve Nico, wat geweldig wat je doet. Veel loop plezier. Liefs en een goede reis. Van je nicht Tineke.

Tineke Tak 2021-08-27 17:23:50

Hallo Nico proficiat met uw prestatie Wij zijn na Santiago ook nog naar Muxia en Finistere geweest …het Camino gevoel was niet meer zo aanwezig En neusden zijn we ook terug thuis en verlangen opnieuw naar een volgende Camino Groetjes