Aflossing van de wacht.

Spanje, Benidorm

Vanmorgen om 05.30 uur opgestaan. Zoals beloofd voor Eric en Sandra (en Senna) wat broodjes gesmeerd om mee te nemen.
Mijn gasten moesten op tijd op de luchthaven zijn. Hun vlucht stond gepland om 10.20 uur.
Ze hadden allebei een auto gehuurd, dus die moest ook nog worden ingeleverd. Voor een goede afhandeling moest er ook nog getankt worden. Dat was nog wel ff zoeken.
Hoewel er onderweg natuurlijk wel ergens een tankstation moet zijn geweest, zijn we eerst naar de luchthaven gereden. Daar een tankstation opgezocht op de computer. Bleek mee te vallen, na ongeveer 8 minuten rijden kon de tank vol gegooid worden.
Daarna de meiden afgezet en de auto terug gebracht naar het verhuurbedrijf.
Ik was meegegaan omdat Cindy deze morgen zou arriveren. Moest wel ff wachten, maar dat was niet zo’n probleem. Tijd genoeg voor een bakkie koffie.
Met ongeveer 15 minuten vertraging , om 09.45 uur, Cindy verwelkomt. Net op tijd om de bus van 10.00 uur naar Benidorm te halen.
Gezellig ff bijgekletst, en om 11.00 uur bij mij binnen gestapt.

Op zich wel een rustige dag gehad. Eerst bij een Spaans bakkertje iets gegeten, en daarna door het oude centrum gelopen en bij park Elche op een terrasje gezeten.
Via het puntje terug gelopen.
Grappig om te zien dat er een roeiwedstrijd gaande was. Die vertrokken bij de haven en vaarden langs het Levante strand. Steeds wisselende teams, maar wel dezelfde boten.

In het appartement vielen de oogjes van onze Cindy dicht. Ze lag zo heerlijk in het zonnetje, dus heb ik haar maar een tijdje laten liggen.
Later op de middag koffie gedronken bij Les Dunes.

Voor het avondeten zijn we eerst weer terug gegaan naar onze onderkomens. Cindy wilde graag iets eten in het gezellige straatje bij haar hotel. Daar was bijna niets open, dus is het de Duitser geworden.
Daar was het behoorlijk druk, maar gelukkig wel een tafeltje vrij voor ons. Lekker gegeten.
Als afsluiting van deze dag bij mij een koppie thee gedronken.

Tijd om de oogjes te sluiten. De dag is lang genoeg geweest.
Hoewel de wind wat fris was, veel de zon gezien.

Wat gezellig Cindy, even heerlijke vader/dochter momentjes❣️ Geniet een paar dagen lekker met elkaar! Trouwens er waren niet alleen roeiwedstrijden maar ook mountainbike wedstrijden! Dus voor ieder wat wils! Groetjes Tiny en Bert

Tiny De Graaf 2024-01-22 17:30:31

Heerlijk om ff in Benidorm te zijn.